مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

شکرستان از شهاب حسینی شبکه نسیم تابستان 98 + جزئیات

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


زمان پخش شکرست با شهاب حسینی

دلگرم کننده: مدیر شبکه نسیم از پخش برنامه شکرستان که از نیمه تابستان به گویندگی شهاب حسینی بود خبر داد.

محمد احسانی مسئول پخش تماشا و نسیم در تلویزیون گفت: از اواسط فصل تابستان برنامه هایی مانند شکرستان به گویندگی شهاب حسینی، فصل جدید کتاب باز از بخش تولیدی جدید، فصل جدید. از برنامه چهل تیکه با سازه های متنوع و جشن های شبانه ویژه ایام تعطیل پخش می شود.

وی ادامه داد: پروژه های جدیدی مانند پاتوق مهران گفوریان، مسابقه دست فرمون، سری دوم مسابقات شوتبال و چند پروژه دیگر در مراحل پایانی تامین مالی هستند که به تدریج وارد چرخه تولید خواهند شد.

محمد احسانی در پاسخ به تعامل و هماهنگی شبکه تماشا با شبکه آی فیلم نیز گفت: با نظارت شورای سیم فیلم و هماهنگی این دو شبکه، دو سریال به صورت همزمان از این دو شبکه پخش نمی شود.

وی در ادامه درباره توسعه دهندگان شبکه پخش در تابستان گفت: این برنامه پخش فیلم های داخلی و خارجی را بر عهده دارد که در قسمت ها و ساعات مختلف این شبکه پخش می شود.


زمان پخش برنامه شکرستان با اجرای شهاب حسینی بکا نسیم اعلام شد


جداکننده خط

شبکه نمایش، همه روزه ساعت 13:00 (ایران)، 15:00 (سینمای هند)، 17:00 (بهترین سینمای ایران و جهان)، 19:00 (سریال کمدی) و هر شب ساعت 21:00 (سکانس های گران قیمت – نقد و بررسی آثار) ساعت 23:00 (سینمای جذاب) و 01:00 (سینمای کلاسیک) پخش می شود تا مخاطبان در ژانرهای مختلف بتوانند فیلم خود را تماشا کنند.

وی افزود: دومین ماموریت شبکه پوشش افتتاحیه و اختتامیه جشنواره های فیلم است که منحصرا با نظر نماینده محترم سیمه به این شبکه محول شد. از جمله جشنواره های فیلم فجر، کودک، عمار، شهر و فیلم.

بیشتر بخوانید  زمان پخش ، داستان و بازیگران جشن سربرون

مدیر شبکه نمایش یکی از بخش های اصلی و تولیدی این شبکه گفت: در فواصل زمانی بین فیلم های پخش شده از این شبکه، برنامه های تولید شده در شبکه پخش می شود که می توان آن را «پیش نمایش»، نوع سینما نامید. «. «سینما ایکیو» و از «موسیقی فیلم» و همچنین برنامه «سینمای جدید» که با همکاری دانشگاه صدا و سیما است که یک کار دانشجویی ۲۵ دقیقه‌ای است که توسط دانشگاه رادیو و صداوسیما معرفی شده است نام بردند. تلویزیون و هنرمندانی چون مرحوم علی معلم، مهدویان، جواد افشار و بهروز، افکامی و… که در این دانشگاه تحصیل کرده‌اند، دستمزد می‌گیرند و شاید مخاطب کمتر از آن مطلع باشد.

محمد احسانی در پاسخ به این سوال که آیا این شبکه در تابستان فیلم های جدیدی را به نمایش می گذارد یا خیر، گفت: شبکه تئاتر معمولاً فیلم هایی را که از شبکه های دیگر پخش می شود پخش می کند، اما با تعامل و همکاری اداره کل برنامه های برون مرزی، فیلم های جدید پخش می شود روزهای تابستانی. به صورت آنلاین پخش می شوند.


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *