مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

شکایت پدر یکتا جمالی از فدراسیون وزنه برداری

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



آنچه دیگران می خوانند:

بر اساس گزارش ها شمانیوز: پدر جکتا می گوید: هر بار که با آقای مرادی و بیرانوند تماس گرفتم جواب درستی که ما را از وضعیت دخترم متقاعد کند، ندادند. ما نمی دانیم چه اتفاقی برای جکت افتاده است و هیچ مقامی مسئول نیست و نمی دانیم چه کنیم.

وی ادامه داد: قسم خوردم که در این شرایط اسفبار اجازه ندهم به تنهایی در وزنه برداری شرکت کنم اما وقتی اصرار علی مرادی، خود جکته و کادرفنی تیم را برای اعزام دخترم به جام جهانی دیدم، راضی شدم. . اما من این را نمی دانستم آنها از اعتمادی که به آنها کردم مراقبت می کنند. من و طایفه ام که از طایفه بزرگ ایل بختیاری هستیم، روز شنبه به تهران می آییم تا ببینیم چه بر سر دخترم آمده است. در این مورد همه کسانی که در جام جهانی یونان از مراقبت از فرزندم غافل شدند مقصر هستند. »

خواهر جکتا جمالی هم در این باره حرف های جالبی برای گفتن دارد: «جکتا قول داده بود دست پر به عروسی من که قرار بود بعد از بازگشت از جام جهانی یونان برگزار شود، برگردد. ما در اصل با هم برای عروسی آماده می شدیم. البته او پس از پایان بازی بسیار ناراحت بود و از بی توجهی مربیان در پشت صحنه و کم تجربگی آنها در خواندن جدول مسابقات گلایه داشت. او به من گفت: همه چیز را به مربیانم بگو. سپس گفتند 15 ثانیه تا مسابقه و من به تخته بدنه سرد رفتم و نتوانستم وزنم را کنترل کنم.

بیشتر بخوانید  قرار دادن کتاب الکترونیکی در حساب این خانوارها


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *