شکایت هالک ایرانی از مارتین فورد رقیب اش + سند



آنچه دیگران می خوانند:

همانطور که خبرنگار گزارش می دهد شمانیوز: هالک ایرانی از یک شرکت بوکس در انگلیس شکایت کرد. هالک ایرانی از حریف خود مارتین فورد شکایت کرد و از ستاره بوکس یک میلیون دلار غرامت طلب کرد. سجاد غریبی با نام مستعار هالک ایرانی، ورزشکار 28 ساله ایرانی است. او وزنه بردار و بدنساز است و گفته می شود که کشتی می گرفته است. او در اهواز به دنیا آمد و در بوشهر بزرگ شد.

متن شکایت به شرح زیر است:

رئیس محترم و دیوان امور بین الملل

با سلام و احترام به Bicking Star، مستقر در بیرمنگام، انگلستان. سوء استفاده از نام ورزشکار ایرانی سجاد غریبی که تحت قرارداد مدیریت من است و یکی از بزرگترین سالن های ورزشی انگلستان است و جلب حمایت های مالی مختلف. طبق تعهدات قراردادی خود مبنی بر برگزاری مسابقه بوکس در تاریخ 14 فروردین، تغییر تاریخ مسابقه بدون توافق با مدیریت، عدم پرداخت دو مرحله از سفر به دبی، تغییر زمان و مکان دو ورزشکار. رویارویی و استفاده از شیطنت رسانه ای برای از بین بردن جایگاه سجاد گریبی از ورزشکاران مطرح کشورمان در عرصه های بین المللی و آسیب های مادی و معنوی به وی. لذا ضمن درخواست پیگرد قانونی و بین المللی این شرکت و جبران خسارت با پرداخت یک میلیون دلار خسارت، دستور اقدام لازم را صادر نمایید.

بیشتر بخوانید  جامعه فوتبال ایران، بار دیگر عزادار شد

سلام ایرانی

سجاد غریبی کیست؟

سجاد غریبی معروف به هالک ایرانی در آذرماه 1370 در اهواز به دنیا آمد. اما او در بوشهر بزرگ شده و در این شهر زندگی می کند. او که لیسانس بازرگانی از دانشگاه آزاد بوشهر بود، ناگهان به دلیل هیکل عجیب و غریب و شباهتش به هالک، ابرقهرمان کتاب های مصور آمریکایی، شهرت پیدا کرد. سجاد گریبی 188 سانتی متر قد و در بدترین حالت 180 کیلوگرم وزن داشت.

گاریبی از سال 86 تمرین می کند و از سال 88 پاورلیفتینگ و از سال 93 بدنسازی می کند. او به بوکس نیز علاقه دارد. سجاد غریبی می گوید که تماس های زیادی برای مبارزه دریافت کرده است. این بار اما موضوع به شدت جدی است و باید برای نبردی وحشتناک آماده شویم.

سلام ایرانی

مارتین فورد کیست؟

مارتین فورد بدنساز و بازیگر بریتانیایی است. او اکنون 39 سال دارد، متاهل و یک دختر دارد. فورد به درخشش وحشتناکش معروف است. او 203 سانتی متر قد و حدود 140 کیلوگرم وزن دارد. فورد در کودکی کریکت بازی می کرد و مهارت های قابل توجهی در آن داشت. اما مصدومیت شدید او در نوجوانی در این ورزش باعث شد تا عشق و علاقه خود را به این ورزش از دست بدهد.

در نتیجه او روی بدنسازی متمرکز شد و به بدنسازی روی آورد و خیلی زود به دلیل قد بلند و ظاهر وحشتناکش مورد توجه قرار گرفت. مارتین فورد همچنین در فیلم های اکشن و هنرهای رزمی از جمله «مبارزه: شکست ناپذیر» و «کینگزمن: دایره طلایی» بازی کرده است. فورد در اینستاگرام خود نوشت که قول مبارزه بسیار “فنی” را نمی دهد، اما خاطرنشان کرد که دعوای او با این خارجی “بسیار شخصی” شده است. در پایان همانطور که خودش گفت مبارزه ای را به نمایش می گذارد که تماشاگران هرگز آن را فراموش نمی کنند.

بیشتر بخوانید  علما و روحانیون ارکان جامعه پیشرو در جهت تعالی هستند

سلام ایرانی


دیدگاهتان را بنویسید