مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

شکایت نماینده دائم عربستان سعودی در سازمان ملل علیه ایران

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



به گزارش سلام نو به نقل از فارس، «عبدالعزیز الواصل» نماینده دائم عربستان سعودی در سازمان ملل عصر امروز (چهارشنبه) طی سخنرانی خود در سازمان ملل اتهاماتی را علیه این کشور مطرح کرد. ایران.

به گزارش شبکه الاخباریه، نماینده ریاض در سازمان ملل متحد گفت: عربستان سعودی از همه تلاش های بین المللی برای جلوگیری از دستیابی ایران به سلاح هسته ای حمایت می کند.

شبکه «العربیه» در پوشش بخش دوم این سخنرانی به نقل از عبدالعزیز واصل نوشت: ما از توسعه معاهده منع گسترش سلاح های هسته ای حمایت می کنیم. شفافیت برای استفاده صحیح از انرژی هسته ای ضروری است.

نماینده عربستان در ادامه افزود: عدم شفافیت ایران. [در همکاری] با یک آژانس بین المللی منشور سازمان ملل را نقض می کند. پاکسازی خاورمیانه از سلاح های هسته ای یک مسئولیت جمعی است.

الواصل گفت: اقدامات ایران خطر گسترش سلاح های هسته ای را به همراه دارد. [تسلیحات] انرژی هسته ای را افزایش می دهد. اسرائیل به این توافق نمی‌پیوندد [عدم اشاعه تسلیحات هسته‌ای] همچنین خطر گسترش سلاح های هسته ای را افزایش می دهد. باید با گسترش سلاح های هسته ای در خاورمیانه مخالفت کرد. خطر گسترش سلاح های هسته ای خاورمیانه و جهان را تهدید می کند.

بیشتر بخوانید  صفحه درخواستی شما پیدا نشد.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *