شوک قیمت سکه |قیمت سکه امامی امروز دوشنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۰



آنچه دیگران می خوانند:

قیمت سکهامروز روند صعودی دارد با توجه به نوسان ناگهانی قیمت دلار همه به سمت خرید سکه روی آوردند که باعث گران شدن سکه شد، قیمت سکه قابل پیش بینی نیست اما قیمت سکه باز ممکن است افزایش یابد.

جدیدترین نرخ سکه امامی

سکه امامی امروز با 0.45 درصد افزایش از 12 میلیون و 95 هزار (دوازده میلیون و نود و پنج هزار) تومان به 12 میلیون و 150 هزار (دوازده میلیون و صد و پنجاه هزار) تومان رسید.

قیمت سکه ها بالا رفت

قیمت جهانی هر اونس طلا در شب گذشته توانست به بالای 1860 دلار برسد و پس از آن قیمت سکه و طلا در بازار امروز قرار دارد. قیمت طلای 18 عیار امروز 32 هزار و 300 تومان افزایش یافت و یک میلیون و 196 هزار و 600 تومان روانه بازار شد.

اما افزایش قیمت سکه چشمگیرتر بود. این فلز زرد داخلی در بازار امروز توانست 275 هزار تومان به ارزش خود بیافزاید و پس از یک هفته کار در نهایت کانال 12 میلیون تومانی را از آن خود کرد. قیمت سکه در بازار امروز 12 میلیون و 25 هزار تومان بود. با احتساب قیمت هر دلار 26 هزار و 670 تومان، قیمت واقعی سکه 11 میلیون و 679 هزار تومان و حباب سکه 2.96 درصد بود.

بیشتر بخوانید  سیل وحشتناک در امارات | آژیر خطر در کل دنیا به صدا در آمد

مذاکرات برجام در بازار دلار

مذاکرات برجام پس از وقفه 11 روزه هفته گذشته در وین از سر گرفته شد و به گفته شخصیت های سیاسی برجام، روند مذاکرات در حال پیشرفت است. معامله گران در بازار دلار به سیگنال های وین توجه دارند. به گفته اولیانوف، تلاش های دیپلماتیک بسیار متمرکز امروز در جریان مذاکرات وین در مورد شورای امنیت سازمان ملل متحد[توافق هسته‌ای] او ادامه خواهد داد. موضوع راستی آزمایی و لغو یکجانبه تحریم ها موضوعی کلیدی در وین است.


دیدگاهتان را بنویسید