شوک شدید به آمریکا | ریزش سهام آمریکا بعد از جنگ روسیه و اوکراین



آنچه دیگران می خوانند:

بر اساس گزارش ها شمانیوز: بازارهای آسیایی پس از بازگشت ناگهانی سهام وال استریت افزایش یافتند، زیرا سرمایه گذاران انتظار تأثیر طولانی مدت تحریم های شدید غرب بر روسیه را دارند.

انتظار می‌رفت که بازارهای سهام اروپا از آسیا پیروی کنند، حتی در شرایطی که روسیه حملات خود را با وجود محکومیت جهانی افزایش داد، با رشد فعلی معاملات سهام FTCE 0.78٪ و رشد 1٪. ما 56٪ از سهام آلمان هستیم. از سوی دیگر، سهام اروپا عمدتاً 2.2 درصد افزایش یافت.

اما بر خلاف بازارهای آسیایی و اروپایی، بازار سهام ایالات متحده با افت متوسط ​​0.61 درصدی به طور قابل توجهی سقوط کرده است و حتی شاخص های نزدک نیز افت 0.92 درصدی را تجربه کرده اند.

برخی تحلیلگران می گویند تحریم ها علیه ایالات متحده، اروپا و تعدادی دیگر از کشورها به اندازه کافی قوی نیستند تا بازارها را تحت تاثیر قرار دهند.

در همین حال، کشورهای غربی تلاش‌ها را برای محدود کردن و تحریم روسیه به دلیل انجام تجارت، مسدود کردن دارایی‌های بانکی و تعطیلی شرکت‌های دولتی، قطع ارتباط روسیه با سیستم بانکی بین‌المللی سوئیفت و هدف قرار دادن صادرات نفت و گاز افزایش داده‌اند. که به بهبود بازار آنها کمک کرد.

گسترده ترین شاخص سهام آسیا و اقیانوسیه خارج از ژاپن 0.57 درصد، شاخص ترکیبی شانگهای 0.57 درصد و نایک ژاپن 1.27 درصد افزایش یافت. شاخص KOSPI کره جنوبی 1.01 درصد افزایش یافت، با این حال، سهام هنگ کنگ و استرالیا پس از شروع قدرتمند در اوایل هفته جاری به ترتیب 0.44 و 0.03 درصد کاهش یافت.

بیشتر بخوانید  وزارت نفت شایعه حضور نیروهای امنیتی چین در پروژه‌های نفتی کشور را تکذیب کرد

نفت خام برنت با 2 درصد افزایش به 101.80 دلار در هر بشکه رسید، در حالی که وست تگزاس اینترمدیت (VTI) با افزایش 2 درصدی قیمت نفت، 2 درصد افزایش یافت. با افزایش 71 درصدی به 95.53 دلار رسید، اگرچه هر دو شاخص از بالاترین سطح خود فاصله داشتند.


دیدگاهتان را بنویسید