شوک به پرسپولیس/ احتمال جریمه 30 میلیاردی بوزیدار



به گزارش سلام نو به نقل از ورزش سه، درخواست تجدیدنظر راد در حالی به پرسپولیس رسید که کمیسیون انضباطی فیفا به زودی یک میلیون یورو جریمه نقدی خواهد داشت.

هواداران پرسپولیس ساعتی پیش با ماجرای بوژیدار رادوشویچ علیه مدیر باشگاه پرسپولیس مواجه شدند که مدیران باشگاه را دروغگو خواند؛ ماجرا پس از آن رقم خورد که مسئولان باشگاه پرسپولیس از بوژیدار رادوشوویچ به کمیته انضباطی فیفا شکایت کردند.

بوژیدار رادوشویچ که 6 سال با پرسپولیس به عنوان بیگانه باشگاهی با بیشترین سابقه حضور در این باشگاه شناخته می شد، پس از خروج قابل پیش بینی سرخپوشان به کمیسیون انضباطی فیفا شکایت کرد تا سرخ پوشان در این دیدار جدید مداخله کنند. مورد؛ پرونده ای که وکیل راد رقمی در حدود یک میلیون یورو ثبت کرده است.

درست در آن زمان رضا درویس مدیرعامل جدید پرسپولیس در مصاحبه های تند و آتشین کروات های سفید را به فریبکاری متهم کرد و با نسبت دادن حرف های باورنکردنی وعده پیروزی در این پرونده را داد.

هرچند پیش از این سران باشگاه پرسپولیس اعلام کرده بودند که رادو مبلغ هنگفتی از پرسپولیس دریافت کرده و او محکوم به جدایی شده است، اما این اظهارات خشم رادوشوویچ را برانگیخت. قرمزها با او مذاکره نکردند و حالا با خبرهای تکان دهنده ای در مورد نوروز مواجه هستند.

درخواست راد ساعاتی پیش در حالی به باشگاه پرسپولیس رسید که قرمزها انتظار داشتند کمی دیرتر این اتفاق بیفتد. در نتیجه آنها به شدت از دست بوزیدار عصبانی بودند و حتی بیشتر این عصبانیت را در یک بیانیه آتشین نشان می دادند.

بیشتر بخوانید  واریز ۱۳ میلیون تومانی حقوق بازنشستگان

نکته اینجاست که پرسپولیس حالا درگیر پرونده ای است که احتمالا یکی از گران ترین بدهی های تاریخ این باشگاه را رقم خواهد زد. همانطور که مدیرعامل باشگاه اخیرا گفته است؛ او با خوشحالی گران ترین بازیکن تاریخ و حتی از نظر دستمزد گرانتر از لیونل مسی بود.

شنیده ها حاکی از آن است که فیفا به دلیل شفاف شدن پرونده قصد دارد خیلی زود حکم صادر کند و به موکل خود اعلام کرده است که 20 فروردین روز صدور رای نهایی خواهد بود.

اگر این اتفاق بیفتد، پرسپولیس در 21 فروردین حکم تکان دهنده ای دریافت می کند که بر اساس آن علاوه بر خسارت حدود یک میلیون یورویی، باید شکایتی هم بپردازد.

یعنی باشگاه پرسپولیس چیزی حدود 30 میلیارد تومان به رادو بدهکار خواهد بود که البته اگر قرمزها در دیوان عالی وقت تلف نکنند، اگر این اتفاق بیفتد، هزینه های شکایت در دادگاه CAS نیز اضافه می شود. همچنین مشخص نیست قیمت ارز در آینده چقدر خواهد بود و در صورت افزایش، قرمزها می توانند بیش از 30 میلیارد تومان به این دروازه بان و بازیکن گران قیمت از روی نیمکت بپردازند.

مهم این است که باشگاه پرسپولیس هنوز موفق به پرداخت حقوق بازیکنانش نشده است و بدهی مالیاتی برای مدیران باشگاه نیز سنگین است.

به این ترتیب پرسپولیسی ها که فکر می کردند بعد از ماجرای برانکو، بودیمیر، گابریل کالدرون و دستیارانش به ثبات مالی دست می یابند. اکنون در یک بحران عمیق فرو خواهد رفت.

پرسپولیس هنوز به طور رسمی به این خبر واکنشی نشان نداده است اما با توجه به اینکه رادو به صورت قانونی فسخ قرارداد کرده، بعید است دست آنها بسته شود. باید منتظر تاریخ موعود 10 آوریل باشیم.

بیشتر بخوانید  نگار فرهمند همسر پژمان جمشیدی کیست؟

دیدگاهتان را بنویسید