شوک برای فوتبال بانوان؛ تیم ملی ایران مقابل هند یک گل به ثمر رساند



به گزارش سلام نو به نقل از ورزش سه، تیم فوتبال بانوان هند با تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا از جام ملت های آسیا حذف شد.

در حالی که قرار بود دومین دیدار گروه اول این رقابت ها در هفته دوم رقابت های فوتبال بانوان جام ملت های آسیا بین تیم های ملی هند و چین تایپه از ساعت 17:30 بعد از دوئل در فوتبال بانوان ایران و چین برگزار شود. مسابقه لغو شد

تیم فوتبال بانوان تایپه چین در ورزشگاه دی پاتیل خود را گرم می کند و داوران خود را برای این دیدار آماده می کنند اما کاروان تیم فوتبال بانوان هند تا رسیدن کنفدراسیون فوتبال آسیا و تصمیم نهایی ورزشگاه را ترک نکردند. هندی ها را بگیرید.

بیماری 13 بازیکن تیم ملی فوتبال بانوان هند با وجود اینکه هند میزبان مسابقات است، باعث لغو بازی امروز شد و برای همه سوال شد که این اتفاق در اردوی هند چگونه رخ داد.

آنچه مهم است حذف تیم ملی فوتبال بانوان هند اولین بازی این تیم با تیم ملی فوتبال ایران را لغو کرد و جدول گروه اول جام حذفی فوتبال بانوان آسیا به سه تیم کاهش یافت.

با این حال حالا بازیکنان ایران باید چهارشنبه به مصاف چین تایپه بروند و پیروزی در این دیدار می تواند صعود تاریخی فوتبال بانوان ایران به مرحله حذفی را رقم بزند. در حال حاضر فوتبالیست های ایران با انجام 1 بازی و 7 گل خورده در بین 3 تیم اول در رده سوم قرار دارند و نمی توانند در مرحله حذفی پاس کنند و بازی روز چهارشنبه می تواند سرنوشت فوتبالیست های ایران را رقم بزند.

بیشتر بخوانید  رضا گلزار قاتل دختران شد ؟

دیدگاهتان را بنویسید