مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

شوهر فهیمه سریال پایتخت از خانواده اش رونمایی کرد

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



آنچه دیگران می خوانند:

مهران احمدی فصیح معروف به مهران احمدی در 18 اسفند 1351 در تهران بازیگر، برنامه ریز، دستیار کارگردان و کارگردان متولد شد. مهران احمدی دوران کودکی خود را در نیشابور گذراند، مدتی در گروه های تئاتر آماتور نیشابور کار کرد و چندین نمایش تئاتر را کارگردانی کرد. همزمان با حامد بهداد و عبدالرضا کاهانی آشنا شد و سپس به تهران بازگشت.مهران احمدی بازیگر سریال پایتخت با انتشار عکسی اینستاگرامش را بروز کرد.

مهران احمدی

نام: مهران

نام خانوادگی: احمدی

تاریخ تولد: اسفند 1352

محل تولد: تهران

ازدواج: متاهل

بچه ها: باران

احمدی از کودکی به نیشابور نقل مکان کرد. چند سال زندگی در نیشابور کافی بود تا با نقش نعیم در سریال مهرآباد لهجه نیشابوری را به زیبایی بازی کند.

مهران در نوجوانی به تهران بازگشت و بازیگری در تئاتر را آغاز کرد. احمدی در سال 1352 وارد دانشگاه شد و در رشته تئاتر در رشته بازیگری تحصیل کرد. در دوران تحصیل در تلویزیون و تئاتر فعال بود.

سعی می کنم به زمانی برسم که سریال پخش شود و کنار خانواده بنشینم و کار را ببینم، چون باید نقاط ضعف کارم را ببینم و نظر چند تن از دوستانی را که هم کارشناس سینما محسوب می شوند، هم نظر می خواهم. مردم عادی؛ مادرم هم یکی از مشاوران من است و نکات بسیار ظریفی را به من می گوید که به نظر من واقعاً درست است.

بیشتر بخوانید  دولت سه لایحه به مجلس تقدیم کرد

مهران احمدی

دنیای بازیگری مهران احمدی

از اولین کارهای تئاتری او می توان به چندا و چون به چاه، محاکمه ژاندارک و آسید کاظم و از اولین کارهای تلویزیونی او به بازی در سریال سیما فامیا اشاره کرد. مهران احمدی بازیگری در سینما را با فیلم آدم به کارگردانی عبدالرضا کاهانی آغاز کرد.

مهران احمدی و حامد بهداد در فیلم آدم

اما در فیلم بیست توسط همین کارگردان مورد توجه قرار گرفت و همین امر باعث همراهی او با کاهانی در چند کار دیگر شد. همکاری احمدی با کاهانی به اجراهای مختلفی برای مهران احمدی انجامید که متنوع ترین آن نقش یک مرد دوجنسه در فیلم اسب حیوان نجیبی است.

مهران احمدی

مهران احمدی و رضا عطاران در اسب حیوان نجیبی هستند

نقشی که خودش می گوید دو ماه تمام را با دوجنسه ها گذرانده تا از نزدیک و مستقیم با آنها و دنیایشان آشنا شود.

احمدی که بازی در دنیای تصویر را با ظاهری خانوادگی و نقش‌های نه چندان جذاب در سریال‌های خانوادگی آغاز کرد، وارد سینما شد و در فیلم‌هایی چون چاب این پروانه (مزدک میرعابدینی، 1387)، بیست (عبدالرضا کاهانی) بازی کرد. ). 1387)، یک ناجا (عبدالرضا کاهانی، 1387)، هیچ (عبدالرضا کاهانی، 1388)، رویاهای دنباله دار (پوران درخشنده، 1388)، صدای پای من (مهرداد خوشبخت، 1389)، (13 سامان سالور) حیوان نجیبی است (عبدالرضا کاهانی، 1389)، آلزایمر (احمدرضا معتمدی، 1389)، خدا (رضا درمیشیان، 1390) و رز روشن (حسین شهابی، 1391) به سرعت جایگاه ویژه ای در بین بازیگران کشورمان به خود اختصاص دادند و اکنون او یکی از بازیگران قدرتمند کشورهای ما محسوب می شود.

بیشتر بخوانید  شیرجه افتخاری اسطوره 100 ساله ایرانی در مسابقات قهرمانی جهان توجه رسانه ها را به خود جلب کرد+تصاویر


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *