شورای نگهبان مورد حمله دشمنان خارجی و مزدوران محلی قرار دارد


به گزارش خبرگزاری فارس آستارا ، حجت الاسلام والمسلمین کاظم حافظ نیا امروز در خطبه های نماز سیاسی این هفته با بیان اینکه در دعا برای دیگران نباید گران باشد گفت: “انواع دعاها مستجاب می شود و این دعاها زودتر مستجاب می شوند. ”

حاتب جمعه آستارا ، با بیان اینکه هفته رفاه و سالگرد تأمین اجتماعی را رهبری می کنیم ، گفت: “اهدا کنندگان و افراد ثروتمند باید در مورد مراکز بهزیستی و امور خیریه بدانند.” زیرا آنها مورد آزار ، معلولیت و بی توجهی قرار می گیرند ، از جمله مراقبت از زنان خانواده ارائه خدمات

امام جمعه آستارا با اشاره به اینکه 17 ژوئیه سالگرد ایجاد یک نهاد انقلابی به نام شورای نگهبان است ، اظهار داشت: شورای نگهبان نوعی فیلتر است که از ورود افراد غیر مجاز و ناکارآمد به بدنه سازمان جلوگیری می کند. سیستم و هر تصمیمی گرفته شده در هیئت امنا. قانونی و لازم الاجرا است.

وی گفت انتظار دارد هیئت امنا فارغ از حاشیه با قدرت و قدرت بیشتری به کار خود ادامه دهد.

خاطرات هنگام جشن سالگرد تأسیس پلیس وی در تاریخ 18 ژوئیه اضافه کرد: “نیروی پلیس یک نهاد انقلابی است و ما انتظار داریم افسران پلیس در برخورد با مسافر اخلاقی و مسائل اجتماعی مانند بدحجابی و بی حجابی قدرت بیشتری داشته باشند.”

خطیب جمعه آستارا ، گفت که تلاش 24 ساعته برای کاهش مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم و مبارزه با ویروس ویروس کرونا وی باید در اولویت برنامه های دولت سیزدهم قرار گیرد ، وی گفت: رئیس جمهور منتخب و کابینه دولت سیزدهم با تأخیرهای عمدی و غیر ارادی ، عمدی و غیر ارادی دولت تدبیر و امید پیگیری و بالا بردن.

بیشتر بخوانید  برخورد وحشتناک کامیون با دوچرخه در جاده / فیلم

به گزارش فارس ، تسلیت شهادت امام محمد باکر (ع) ، اقامه نماز عرفه در منطقه مقبره شهدای گمنام ، اقامه نماز عید در منطقه مسجد حضرت محمد (صلی الله علیه و آله) و هشدار دادن به مسافران مردانی که این کار را انجام نمی دهند رعایت پوشش اسلامی از دیگر مباحث خطبه های سیاسی نماز جمعه این هفته بود.

انتهای پیام / 84008


دیدگاهتان را بنویسید