شورای عالی سیاسی یمن: تشدید جنگ عربستان چیزی جز شکست به دنبال ندارد – اخبار آسیای غربی – اخبار بین المللی تسنیم


به گزارش گروه بین الملل آژانس تسنیم به گزارش المسیره ، شورای عالی سیاسی یمن به ریاست مهدی المشات نقش سازمان ملل و عملکرد نمایندگان آن در یمن را ارزیابی کرده است. در این نشست همچنین وضعیت بد اقتصادی در شهرهای اشغالی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

در پایان این نشست ، شورای عالی سیاسی یمن با صدور بیانیه ای خواستار عدم تکرار تجارب شکست خورده نمایندگان پیشین سازمان ملل در یمن شد و تأکید کرد که فرستاده سازمان ملل باید وظیفه اصلی خود را انجام دهد و تحت فشار آمریکا نماینده نشود بخشی از متجاوزین. طرف نشوید.

شورای عالی سیاسی یمن ضمن تمجید از تلاشهای صادقانه و سازنده صلح در یمن و توقف تجاوزات و پایان محاصره ، گفت مردم یمن از توطئه های آمریکا و درخواستهای دروغین صلح خسته شده اند.

در این بیانیه تأکید شده است که تشدید حملات ائتلاف متجاوز سعودی به تعدادی از مناطق سرنوشت دیگری جز شکست ندارد و این اقدامات هرگز نقض اراده یمنی ها نخواهد بود.

شورای عالی سیاسی یمن عملیات ارتش و کمیته های مردمی یمن موسوم به النصر المبین را که منجر به پیروزی های گسترده و مهم در البیضا شد ، ستود.

شورای عالی سیاسی یمن همچنین تخریب خانه های فلسطینیان توسط رژیم صهیونیستی را در سایه سکوت رژیم های غربی و اسلامی محکوم کرد.

این شورا تأکید کرد که اولین جهت گیری اعراب و مسلمانان باید آزادی کل فلسطین و اخراج رژیم اشغالگر صهیونیستی باشد.

انتهای پیام /

بیشتر بخوانید  تعطیلی مدارس البرز کرج فردا چهارشنبه ۶ مهر ۱۴۰۱ – ایران چطور

دیدگاهتان را بنویسید