شورای ششم از ظرفیت خبرنگاران برای حل مشکلات مردم استفاده کند/ شفاف‌سازی و صداقت با مردم سرلوحه شوراها باشد


به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، ظهر امروز در آیین تحلیف منتخبان ششمین دوره شورای شهر پارس آباد برگزار شد.

ابراهیم امامی، فرماندار پارس آباد در این جلسه بر استفاده از ظرفیت خبرنگاران برای حل مشکلات دلسوزانه شهرستان تاکید و اظهار کرد: نقد دلسوزانه خبرنگاران گام‌های موثری در رفع مشکلات مردم و شهرستان به دنبال خواهد داشت.

وی با بیان اینکه شفافیت در شوراهای شهر، سرلوحه کارها باشد، افزود: شفاف‌سازی و صداقت با مردم می‌تواند پیشرفت و موفقیت شورا را به دنبال داشته باشد.

در اولین جلسه انتخاب هیات رئیسه شورای شهر پارس آباد که با دستور کار فرماندار شهرستان پارس آباد برگزار شد، کاظم کریمی با اکثریت آرا به عنوان رئیس شورای شهر ششم و فرهاد زاهدی نیز به اتفاق آرا به عنوان نایب رئیس شورا انتخاب شدند.

در ادامه برگزاری انتخابات هیأت رئیسه، کریم ارژنگی به عنوان منشی و اسدالله مستانه، بهروز عبداللهی، خانش عیوض‌زاده و علی صبور نیز به عنوان اعضای هیأت رئیسه شورای شهر معرفی شدند.

همچنین در اولین جلسه انتخاب هیأت رئیسه شورای شهر مغانسر که با دستور کار فرماندار شهرستان پارس آباد برگزار شد، حجت آذریان با کسب اکثریت آرا به عنوان رئیس شورای شهر ششم مغانسر و نیکروز وزیری نیز به اتفاق آرا به عنوان نایب رئیس شورا از سوی منتخبین انتخاب شدند.

در ادامه برگزاری انتخابات هیأت رئیسه، فاطمه دادگر به عنوان منشی و ستار اسدزاده و شاهرخ محمدزاده نیز به عنوان اعضای هیأت رئیشه شورای شهر مغانسر معرفی شدند.

انتخاب هیأت رئیسه شورای ششم شهر اسلام آباد مغان

همچنین اولین جلسه انتخاب هیات رئیسه شورای شهر اسلام آباد مغان با دستور کار فرماندار شهرستان پارس آباد برگزار و جمشید فرحمند با کسب اکثریت آرا به عنوان رئیس شورای شهر ششم اسلام آباد انتخاب شد.

بیشتر بخوانید  قیمت طلا به 1900 دلار کاهش یافت

صفر قبادی به عنوان منشی و صمید احمدی مقدم و رضا رهنما نیز به عنوان اعضای هیأت رئیشه شورای شهر اسلام آباد معرفی شدند.

انتهای پیام/3463/


دیدگاهتان را بنویسید