مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

شوخی مهران مدیری در برنامه دورهمی

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



آنچه دیگران می خوانند:

مهران مدیری او اخیرا در سریال پرمخاطب خاتون به ایفای نقش پرداخت و در این سریال هم مثل همیشه عالی بود. مهران مدیری چهره همه کاره دنیای هنر. مهران مدیری او دو فرزند به نام های شهرزاد مدیری و فرهاد مدیری دارد. بوی مهران مدیری فرهاد مدیر است و برای ادامه تحصیل به خارج از کشور رفته است. مهران مدیری او اهل هنرهای رزمی است. در ادامه گفت و گوی مهران مدیری در برنامه دورهمی پوریا پورسرخ را می بینید که در مقابل دیدگان همه او را از دست داد.

همسر مهران مدیری

مدتی است که تصویری منتسب به همسر مهران مدیری در فضای مجازی منتشر شده است و به دلیل شباهت هایی که او با دخترش دارد، بسیاری از طرفداران این بازیگر معتقدند این عکس متعلق به همسر مهران مدیری است. شهرزاد دختر مهران مدیری اینستاگرام به عکس منتشر شده از مادرش واکنش نشان داد.

واکنش دختر مهران مدیری به عکس منتشر شده از مادرش

شهرزاد مدیری و دوستش نگمه مرادآبادی از نوازندگان کشورمان در این گفت و گو به موضوعات مختلفی پرداختند که نغمه مرادآبادی در بخشی از این گفتگو درباره عکس منتسب به همسر مهران مدیری گفت: من و همسر مهران مدیری بسیار تعجب کردیم و گفت این مادر شهرزاد نیست و مامان شهرزاد می‌خواهد حاضر شود و او به آن علاقه دارد، عکس می‌گذارد و نمی‌دانم چرا واقعاً دنبال این هستید که ببینید مادر شهرزاد کیست.

بیشتر بخوانید  "رامسادیور و هیدروکسی کلروکین" هیچ تاثیری در بهبود بیماران کرونر ندارد! - اخبار پزشکی - اخبار اجتماعی تسنیم

شهرزاد مدیری نیز روی این عکس گفت: جالب است که مامانم هم عکسی فرستاد و زنگ زد و گفت شهرزاده حق با مردم است بندگان خدا چون من که مادرت را دارم می گویم خانم واقعا ته دارد. از چهره شما و او واقعاً مانند من بود.

مهران مدیری از آن دست هنرمندانی است که علاقه ای به انتشار اطلاعات زندگی خصوصی خود ندارد و با وجود شایعات فراوان هنوز عکسی از همسرش منتشر نشده است.


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *