شوخی عجیب با لیندا کیانی در پخش زنده | حرکت غیر منتظره لیندا کیانی



آنچه دیگران می خوانند:

لیندا کیانی او بازیگر باتجربه سینما و تلویزیون است. لیندا کیانی در فیلم دیدن این فیلم جرم است، او کم حضور داشت و حضور او شروع کننده ماجرا بود. لیندا کیانی او در این فیلم نقش همسر بسیجی را بازی کرد. بازیگر مقابل لیندا کیانی مهدی زمین پرداز در این فیلم کشاورز است. لیندا کیانی را در زیر مشاهده می کنید.

بیوگرافی و زندگینامه لیندا کیانی

نام: لیندا

نام خانوادگی: کیانی

تاریخ تولد: 23.6.1359

محل تولد: آبادان

تحصیلات: کارشناسی ارشد فلسفه

لیندا کیانی

بیوگرافی لیندا کیانی

لیندا کیانی در 2 شهریور 1359 در آبادان به دنیا آمد. او یک خواهر و 4 برادر دارد.

لیندا کیانی

لیندا کیانی و خواهرش

وی تا کنون تحصیلات خود را تا مقطع کارشناسی ارشد در رشته فلسفه ادامه داده است. فعالیت هنری خود را با شرکت در دوره های بازیگری زیر نظر محمدرضا شریفی نیا و آزیتا حاجیان آغاز کرد. پس از این دوره در کلاس های بیان و بدنسازی آقایان حمید سااریگیان و مهتاب نصیرپور شرکت کرد.

بیوگرافی و عکس های لیندا کیانی

لیندا کیانی هنرمندانی را که برای جام جهانی 2014 برزیل به برزیل سفر کرده بودند همراهی کرد و اولین بازی ایران در جام جهانی را در ورزشگاه آرنا دا بایسادا در کوریتیبا تماشا کرد. حریف ایران در این بازی نیجریه بود.

لیندا کیانی

نرگس محمدی و لیندا کیانی در جام جهانی برزیل

بیشتر بخوانید  واکسیناسیون بیش از 50 سال در آبادان و هورامشهر

با معرفی شریفی نیا وارد مجموعه بازیگران سریال «ساعت شنی» شد و با بازی مهتاب در این مجموعه تلویزیونی با بازی و توانایی هایش مورد توجه سینمادوستان قرار گرفت.

لیندا کیانی

حضور در جام جهانی 2014 برزیل.

لیندا کیانی به همراه هنرمندانی که برای جام جهانی 2014 برزیل به برزیل سفر کرده بودند، در ورزشگاه آرنا دا بایکسادا شهر کوریتیبا حضور یافت و اولین بازی ایران در جام جهانی را تماشا کرد. حریف ایران در این بازی نیجریه بود.

لیندا کیانی

دلیل کم کاری «لیندا کیانی» در سینما به گفته خودش:

فیلم هایی که به من پیشنهاد می شود آنقدر معمولی هستند که ترجیح می دهم در یک سریال خوب بازی کنم تا یک فیلم معمولی. الان ترس زیادی از بازی در سینما دارم، آنقدر درباره پیشنهادهایم برای فیلم فکر و تحقیق می کنم که در نهایت به این نتیجه می رسم که بهتر است نروم. احساس می کنم یک ذره بین خیلی قوی روی کار آدم در سینما هست که هر چقدر هم که خوب باشی، به خاطر کم کاری دیگران می توان زیر سوال رفت. من برای یکی دو تا از کارهای سینمایی ام که می دانم بسیار بد هستند، تجربه این را داشته ام که زیر تیغ انتقادهای وحشتناکی قرار بگیرم. من خیلی روی تیم حساس شدم.

من روی فیلمنامه و بازیگرانی که با آنها کار خواهم کرد زوم می کنم. وقتی می بینیم بازیگران درجه یک از پذیرفتن پیشنهاد بازی در کارهای سیروس مقدم در تلویزیون خوشحال می شوند، پس چرا من باید بیایم و ریسک کنم و کاری در سینما انجام دهم که در آن خوشایند نباشد. پایان؟

بیشتر بخوانید  ساندویچ زاپاتا یک ساندویچ فست فود محبوب است که در ایران منشا گرفته است | طرز تهیه ساندویچ زاپاتا +ویدیو

لیندا کیانی

فیلم شناسی لیندا کیانی:

فیلم های لیندا کیانی:

• نسپاب (1388)

آقای هفترنگ (2008)

• زیگ زاگ (1389)

انزوا (2015)

• خجالت نکش (2016)

اکسیدان (2016)

بازیو (2017)

• دیدن این فیلم جرم است! (2017)

• کت شتری (1397)

زعفرانیه 23 تیر (1397)

چشم و گوش بسته (2018)

سریال تلویزیونی لیندا کیانی:

– گارد ساحلی (محسن شاه محمدی 1383)

– ساعت شنی (بهرام بهرامیان 1385)

– روز حسرت (سیروس مقدم 2007)

– رستگران (سیروس مقدم 1387)

– وضعیت رنگ سفید (حمید نعمت الله 2019)

– برای ثریا (سیروس مقدم 2019)

– ماتادور (فرهاد نجفی 1390)

– پایتخت (فصل دوم) (سیروس مقدم 1390)

– مهرآباد (سید فرید سجادی حسینی 1392)

– سال های ابری (مهدی کرم پور 1392)

– مدینه (سیروس مقدم 2013)

– نفس گرم (محمدمهدی عسگرپور 1393)

– بام تهران (بهرنگ توفیقی 1393)

– دورهمی (مهران مدیری 1394)

– نگهبان قلب (حسین مهکام 1394)

– چرخ فلک (عزیزوله حمیدنژاد 1394)

– پرستاران (علیرضا افکامی 1394-1394)

– دلدادگان (منوچهر هادی 1395)

عکس های لیندا کیانی

لیندا کیانی در سال ۱۳۹۷ در سریال رستگران به کارگردانی سیروس مقدم در کنار پوریا پورسرخ و آتیلا پیانی نقش روجا را بازی کرد. داستان بسیاری از مردم آشکار شده است. افرادی که هر کدام داستان خود را دارند و در 53 قسمت سریال هر چند قسمت یک بار شاهد داستان یکی از آنها هستیم. اما وقایع اصلی سریال در یک ساختمان 5 طبقه می گذرد. یکی از طبقات تقریباً طبقه مرکزی است. یعنی مهم ترین اتفاقات داستان مربوط به افراد آن طبقه است.

بیوگرافی لیندا کیانی

بیشتر بخوانید  فوری؛ با پژو پارس خداحافظی کنید

لیندا کیجانی از سال 1387 تا 1390 با سریال «وضعیت سفید» به کارگردانی حمید نعمت اله و نویسندگی هادی مقدم دوست و حمید نعمت اله از شبکه سه سیما دیده شد. داستان این سریال از این قرار است: وقتی در زمستان 66 در تهران موشک باران می‌بارید، اعضای یک خانواده پرجمعیت که تقریباً همگی با هم قهر هستند و اختلاف دارند، در باغ مادری در روستایی زندگی می‌کنند. در حومه تهران برای جلوگیری از حملات دشمن. روستایی که مدرسه خانه اش محل سکونت عده ای از مردم جنگ زده شده است.


دیدگاهتان را بنویسید