شهید سعید مجیدی الگوی کاملی برای جوانان است


به گزارش خبرگزاری فارس ، وی با گللامرضا کریمی از اراک دیدار کرد خانواده سردار سعید مجیدی رهبر انقلاب به مناسبت چهلمین روز شهادت خود فرمودند: شهدا با بصیرت خود مدیون حالت خوبه آنها می دانستند و از هیچ تلاشی برای انجام وظیفه خود دریغ نمی کردند و از این رو شهدا مهمترین کسانی بودند که در رسیدن به کمال و بهترین مقام بر خدا مقدم بودند.

وی افزود: “قدرت شفاعت مهمترین نعمتی است که خداوند به شهدا عطا کرده است تا بتوانیم با خطاب به این عزیزان از آنها سعادت و کمال بخواهیم.”

مدیرکل حفظ آثار و تبلیغ ارزشهای دفاع مقدس استان مرکزی گفت: امنیت پایدار و مثال زدنی امروز ایران اسلامی از حماسه ها و شهادت شهدا به عنوان شهید مجیدی که بزرگترین ها را به دست آورد ناشی می شود. گام در راه ترویج اسلام.

کریمی ادامه داد: شهید مجیدی در کنار شخصیت ولایی ، مذهبی و انقلابی خود ، یک ورزشکار با روحیه اخلاقی و جهادی ، پرورش یافته از یک خانواده مذهبی بود.

وی با بیان اینکه روحیه شهادت طلبی و مسئولیت پذیری نسبت به ارزش های دینی در زندگی شهید مجیدی همیشه متزلزل بوده و بهترین عملکرد را در زمینه ها و حوزه های مختلف برجای گذاشته است ، افزود: وجود اعتقادات مذهبی قوی و انگیزه الهی از دیگر موارد مهم است. ویژگی های شهید مجیدی که با تلاش خستگی ناپذیر او را به آرزوی نهایی خود رساند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی ادامه داد: شهید سعید مجیدی امروز به عنوان الگوی کامل جوانان ، به ویژه ورزشکاران در دسترس است و ما وظیفه داریم این مدل را ارائه دهیم به جامعه

بیشتر بخوانید  نشست اضطراری شورای امنیت درباره اوضاع غزه

به گزارش فارس ، در پایان این نشست تندیس مبارک شهید مدافع حرم سردار سعید مجیدی که به برکت کنگره شهدای استان مرکزی برای شهدای استان آماده شده بود به وی اهدا شد خانواده.

انتهای پیام /


دیدگاهتان را بنویسید