شهر Corve باید به عنوان بالاترین میدان سنگی در کشور شناخته شود



ایسنا / کردستان نماینده شهرهای کروو و دهگلان در مجلس شورای اسلامی گفت: باید شهر کورو به عنوان رهبر و خلبان حوزه سنگ کشور شناخته شود و کلیه دستگاه های اجرایی استان در این راه مشارکت داشته باشند.

پرویز اوساتی امروز ، چهارشنبه (13 ژوئیه) در جلسه شورای مهارت های شهرستان Corve گفت ، آخرین اقدامات اداره كل آموزش فنی و حرفه ای نوید آینده ای درخشان در زمینه آموزش مهارت ها در شهرستان Corve را می دهد. آموزش و اقتصاد است.

وی با بیان اینکه در جنگ اقتصادی تولید محور اصلی است و افزود: آموزش مهارت زمینه افزایش بهره وری در تولید و ارتقا quality کیفیت محصولات محلی است.
نماینده مردم شهرهای کورو و دهگلان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید جنبشی برای ارتقا skills مهارت ها در کشور ایجاد شود ، تأکید کرد: باید زیرساخت های لازم برای تأسیس و ادامه واحدهای تولیدی فراهم شود.

وی ادامه داد: در آینده ای نزدیک اکوسیستم علم و فناوری در زمینه سنگ در شهرک Corve ایجاد می شود.

اوستاتی یادآور شد: شهر Corve باید به عنوان رهبر و خلبان میدان سنگ در کشور شناخته شود و بنابراین همه دستگاه های اجرایی استان باید درگیر شوند.

وی گفت: توسعه بیشتر آموزش مهارت در شهرستان های قروه و دهگلان به عنوان یک درخواست عمومی ادامه خواهد داشت و بنابراین تلاش می کنیم اعتبارات لازم را جذب کنیم.

نماینده مردم Corve و دهگلان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه فرهنگ مهارت آموزی باید در جامعه نهادینه شود ، خاطرنشان کرد: برای توسعه بخشهای مختلف باید زمینه لازم برای حضور بخش خصوصی در آموزش و پرورش ایجاد شود. این آموزشها

بیشتر بخوانید  بیوگرافی پریناز ایزدیار بازیگر سریال جیران+تصاویر

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید