شهروندی ترکیه؛ حقیقت یا دروغ!‌



آنچه دیگران می خوانند:

وقتی نام ترکیه به میان می آید، بدون شک یکی از مواردی که به ذهن متبادر می شود، استقبال ایرانی ها از این کشور همسایه است! چه در زمینه سفر و گردشگری و چه در زمینه خرید و سرمایه گذاری ملکی! ‌

بر کسی پوشیده نیست که بارها شنیده ایم که ایرانیان خریداران اصلی آپارتمان در ترکیه هستند. ترکیه چندین سال است که همسایه مورد علاقه ما بوده است! همسایه ای که گاهی به خانه اش سر می زنیم و گاهی در خانه اش می مانیم. اما به نظر می رسد با چنین استقبالی از ما، وقت آن رسیده است که کمی بیشتر با این همسایه دوست داشتنی آشنا شویم و با قوانین خانه اش بیشتر آشنا شویم. در چه شرایطی و تا چه زمانی همسایه عزیزمان ما را به خانه خود می پذیرد؟

حتما در مورد گرفتن پاسپورت ترکیه شنیده اید و شنیده اید که با خرید ملک در ترکیه می توانید تابعیت ترکیه را دریافت کنید! بر کسی پوشیده نیست که این روزها بسیاری از خریداران ملکی در ترکیه به امید اخذ تابعیت ترکیه سرمایه گذاری می کنند. اما وسط این خبر گاهی این جمله به گوش می رسد که از طریق فانتزی دروغ است! تابعیت شامل نمی شود! ترکیه با خرید ملک به خارجی های مقیم این کشور پاسپورت نمی دهد و شما فقط می توانید اقامت طولانی مدت در ترکیه داشته باشید! افراد دیگری که به قوانین ترکیه خوشبین ترند، فکر می کنند اقامت طولانی مدت همان شهروندی است، پس جای نگرانی نیست…! ‌

واقعیت این است که سرمایه گذاری در یک کشور خارجی که از قوانین آن آگاهی کامل نداریم ریسک کمی نیست! بنابراین ما واقعاً باید در این مورد صحبت کنیم، تحقیق کنیم و بیشتر بدانیم

سالانه هموطنان زیادی مهاجرت می کنند خرید ملک در ترکیه اقدام می کنند و حق دارند بدانند عاقبت این سرمایه گذاری چیست؟

در این مقاله بر اساس دقیق ترین و به روزترین اطلاعات اقامت و تابعیت ترکیه در سال 2022 به بررسی این موضوع می پردازیم.

بیشتر بخوانید  حج محدود ، کلوپ های شبانه باز

تابعیت ترکیه یا اقامت بیشتر؟

اول از همه بهتر است بدانیم چه چیزی حقیقت دارد. تابعیت ترکیه یا اقامت بیشتر؟ مشکل اینجاست که هم تابعیت ترکیه و هم اقامت طولانی مدت در ترکیه وجود دارد اما این دو مقوله با مسیرها و شرایط متفاوتی برای اخذ آنها کاملا از هم جدا شده اند و بدیهی است که مزایای آنها یکسان نیست.

تابعیت ترکیه همانطور که از نامش پیداست، دریافت کننده را شهروند این کشور می کند، یعنی به عنوان یک شهروند ترکیه با حقوقی مشابه با اخذ پاسپورت ترکیه، مانند هر شهروند دیگر ترکیه.

اما اقامت طولانی مدت در ترکیه کمی متفاوت است. فردی که اقامت طولانی مدت در ترکیه دریافت می کند شهروند این کشور نیست. پاسپورت ترکیه او همه حقوق و حقوق شهروندی را دریافت نکرده و ندارد، البته ناگفته نماند که اقامت در ترکیه نیز امتیازات و حقوق زیادی برای دارنده آن قائل است، اما حقوق کامل یک شهروند را نه!

اما به غیر از آن، سوال مهمی که خریدار ملک در ترکیه می گیرد؟ در مورد اجاره ملک در ترکیه چطور؟

اگر مشتاق هستید با این موضوع و شرایط و مزایای کامل روش اقامت و تابعیت ترکیه آشنا شوید، تا پایان این مقاله پر از نکاتی است که باید بدانید تا در سرمایه گذاری در ترکیه دچار اشتباه نشوید.

تابعیت ترکیه با خرید ملک

هموطنان عزیز، واقعیت این است که درست شنیدید، با خرید ملک در ترکیه می توانید شهروند و دارنده پاسپورت ترکیه شوید. البته تابعیت ترکیه به چند روش مختلف امکان پذیر است، اما معروف ترین و رایج ترین آنها خرید ملک است. موضوع خرید ملک و متعاقب آن اخذ تابعیت ترکیه نیز به دو دسته تقسیم می شود:

خرید ملک بالای دویست و پنجاه هزار: با خرید این ملک، دارنده سند، همسر و فرزندان زیر هجده سال وی تنها در سه ماه کاری پاسپورت و تابعیت ترکیه را دریافت می کنند.

خرید ملک به ارزش کمتر از دویست و پنجاه هزار دلار: به این ترتیب فردی که دارای مدرک باشد می تواند پس از پنج سال اقامت در ترکیه تابعیت و پاسپورت ترکیه را دریافت کند و اقامت کوتاه مدت خود را در این زمان به طور مستمر تمدید کند.

بیشتر بخوانید  پیش‌بینی بارش‌های سنگین در ۱۱ استان/ هشدار یخ‌زدگی محصولات کشاورزی

اما مهم این است که اخذ پاسپورت و تابعیت ترکیه تنها از طریق خرید ملک و بدون شرایط سخت و زیاد نیست، بلکه قوانین خاص خود را دارد و شما به عنوان یک خریدار موظف به رعایت قوانین هر چند ساده و کاربردی هستید، اما به طور کامل به آن پایبند باشید. برای اخذ تابعیت ترکیه و پاسپورت. واقعیت این است که رعایت قوانین یک کشور در ازای اخذ تابعیت و پاسپورت آن کشور که می تواند ارزش خود را داشته باشد و در دنیا حرفی برای گفتن داشته باشد، نباید کار سختی به نظر برسد.

اما این قوانین بسیار ساده، اگر خریدار به آنها احترام نگذارد، بدیهی است که او را شهروند ترکیه و پاسپورت نمی کند.

پس پر واضح است که برای برداشتن چنین قدم مهمی در زندگی اول باید دانش خود را در این زمینه تکمیل کنیم تا مهاجرت نافرجام جان ما را نگیرد.

از سوی دیگر، با توجه به رویدادهای جهانی که همیشه سراسر جهان ما را تحت تأثیر قرار می دهد، تعجب آور نیست که بگوییم قوانین مربوط به تابعیت و اقامت در هر نقطه از جهان از جمله ترکیه باید دائماً نظارت شود، مانند یک دوره، تا در جریان آن قرار گیرد. آخرین اخبار.

بنابراین برای داشتن این اطلاعات باید به سراغ کسانی برویم که در این زمینه خبره هستند و همیشه می توانند با بررسی و ارتباط با آخرین اخبار مهاجرت و اقامت، به روزترین و کامل ترین اطلاعات را در اختیار ما قرار دهند. بوقلمون.

نه 00905384530491 کارشناس ترک اقامت و تابعیت در دل ری می تواند به تمامی سوالات شما در این زمینه پاسخ دهد.

تابعیت ترکیه با خرید ملک

اقامت طولانی مدت در ترکیه

موضوع نگران کننده دیگر در این زمینه اقامت نامحدود طولانی مدت در ترکیه است.

اولین نکته این است که فرد با اخذ این نوع اقامت می تواند بدون نیاز به تمدید اقامت سالانه خود به مدت نامحدود در ترکیه اقامت داشته باشد. اما شرط اول برای اخذ اقامت طولانی مدت در ترکیه این است که فرد حداقل هشت سال با یکی باشد روش های مختلف اقامت کوتاه مدت در ترکیهبرای زندگی در این کشور. اگرچه فردی که دارای مجوز اقامت طولانی مدت در ترکیه است، شهروند ترکیه محسوب نمی شود و پاسپورت دریافت نمی کند، اما مزایای آن را نیز دارد. به عنوان مثال، دریافت‌کننده ممکن است مجوز کار برای مدت نامحدود دریافت کند، نیازی به پرداخت مالیات سالانه اقامت نداشته باشد و در اصلاحات قانون اقامت کوتاه‌مدت دخالتی نداشته باشد. علاوه بر این، همچنان می‌تواند از مزایای اقامت کوتاه‌مدت مانند خدمات پزشکی رایگان توسط پزشک خانواده، تحصیل رایگان در مدارس دولتی، امکان خرید و فروش ملک و خودرو و… برخوردار شود.

بیشتر بخوانید  ادعای رویترز:زندانیان آمریکایی سپتامبر آینده ایران را ترک می‌کنند

البته اخذ این نوع اقامت شرایط خاص خود را دارد و یکی از آنها گذراندن هشت سال زندگی در ترکیه و تمدید مستمر اقامت کوتاه مدت است.

در مورد اجاره ملک در ترکیه باید توجه داشت که اجاره ملک در ترکیه هرگز به شهروندی و پاسپورت ترکیه ختم نمی شود، اما از این طریق می توانید اقامت طولانی مدت نامحدودی در ترکیه داشته باشید.

انواع اقامتگاه در ترکیه

مشاوره سرمایه گذاری قابل اعتماد دریافت کنید

اگر شما هم قصد مهاجرت و سرمایه گذاری در ترکیه و اخذ اقامت یا تابعیت این کشور را دارید، حتما از یک منبع معتبر در این زمینه استفاده کنید. ‌

از وب سایت DelRei در www.alaniadelrei.com و از نکات صحیح خرید ملک، اقامت و شهروندی ترکیه، تضمین مهاجرت و سرمایه گذاری استفاده کنید.پس از مطالعه این مقاله می توانید اطلاعات مورد نیاز خود را تکمیل کرده و مشاوره رایگان در زمینه خرید ملک در استانبول، آلانیا و ازمیر، اقامت ترکیه و تابعیت، شرکت های ثبت و غیره با کارشناسان دلری تماس بگیرید.

***

این مقاله یک گزارش است و پایگاه خبری شمانیوز صحت یا عدم صحت مطلب فوق را تایید نمی کند و مسئولیت قانونی آن ربطی به شمانیوز ندارد.


دیدگاهتان را بنویسید