شهرداری موظف است روند بازی را اصلاح کند – آژانس مهر اخبار ایران و جهان



طبق گزارش ها گزارشگر بیشتردر جریان بازبینی این طرح ، “الزام شهرداری تهران به اصلاح و بهبود روند دریافت و پردازش گزارش های مدنی در مورد فساد و رشوه و تشویق گزارشگران گزارشگری در شهرداری تهران” فراهانی گفت: “در کشورهایی که مبارزه با فساد را در دستور کار خود قرار می دهند دستور ، یکی از مهمترین راهها دستور دادن زنان به گزارش فساد است و ما باید به همه شهروندان اجازه گزارش دهیم و در ماده 7 برنامه توسعه برنامه سوم توسعه شهرداری تهران ، که موظف به ارائه چنین لایحه ای که متاسفانه ارائه نشد و ما آن را به عنوان یک طرح ارائه کردیم.

وی افزود: امروز چه باید کرد حیاط ارائه این می تواند همان طراحی باشد.

فراهانی گفت: بر اساس ماده 7 برنامه سوم توسعه ، شهرداری متعهد به رویکرد ایجاد شفافیت است بر اساس فرآیندهای شناسایی در 6 ماه اول برنامه یک برنامه عملیاتی تهیه و ارائه دهید.

هاشمی گفت: این طرح یک سال و نیم قبل از اینکه شهرداری ملزم به ارائه آن شود ، ارائه شد این یک حساب بود وی گفت ، در همین حال ، شهرداری مصوبه ای را ارسال کرده است.

تظاهرات کنندگان وی پیشنهاد داد که به طور کلی این طرح رأی داده شود و اعضا در دوره تصویب در مورد مسائل کوچکتر نتیجه بگیرند.

هاشمی گفت: این یک طرح قانونی نیست و قابل ارائه در دادگاه نیست.

رسولی گفت: اولویت و تاخیر انداختن زمانی که قطعنامه ها ارسال می شود فرصتی برای ثبت نام وجود ندارد ، این نگرانی محلی عرب ها نیست. آنچه امروز مورد بحث است گزارش مشترک کمیته حقوقی و برنامه است بودجه خوب ، هیچ ابهامی وجود ندارد.

بیشتر بخوانید  خرید و قیمت دستگاه ماینر پانتر x2 برای استخراج ارز هلیوم

حاکمیت چگونه علامت گذاری مدیر و هاشمی انتقاد کردند و گفتند: این دو هفته برای اعضا شورای مهم است که آنها می خواهند دستورات مهم خود را عملی کنند. چرا ما برای طرحی که می دانید دشوار است وقت حیاط را بالا بردیم؟

نظری گفت: کمیسیون کار کارشناسی اش من پیشنهاد می کنم که این لایحه را به عنوان اساس برنامه بررسی کنید و اساس ما باید برنامه و گزارش کمیته باشد.

سرانجام با 18 رأی موافق ، برنامه کلی تصویب شد.

دیدگاهتان را بنویسید