شهرداری زنجان و هلدینگ فناوری اطلاعات بانک شهر تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند



هلدینگ فناوری اطلاعات بانک شهر پس از امضای قرارداد نرم افزار بلیط شهرداری شیراز و قرارداد کیف پول شهروندی به منظور مهاجرت زیرساخت های فعلی به بستر کیف پول هوشمند پرداخت برای شهروندان، در حال انعقاد دومین قرارداد مذکور با شهرداری زنجان است. با امضای تفاهم نامه مشترک با موضوع تهیه، نصب، نصب و پشتیبانی از طرح کیف پول شهروندی و شهر هوشمند بین شهردار زنجان و مدیرعامل هلدینگ فناوری اطلاعات بانک شهر به عنوان عاملی در گسترش طرح ادغام خدمات پرداخت هوشمند شهروندان در حوزه خدمات شهرسازی.

در این جلسه شهردار زنجان با ابراز خرسندی از این همکاری مشترک، بر اهمیت تسریع در اجرای فرآیند و به روز رسانی زیرساخت های موجود برای یکپارچه سازی صورتحساب شهر زنجان در فاز اول و ارتباط با پرداخت یکپارچه ملی وی همچنین ایجاد بستر هوشمند شهری را زمینه ساز تحقق اهداف کلانشهر هوشمند در کلانشهر زنجان معرفی کرد.

حسام حبیباله معاون فناوری اطلاعات و مدیرعامل هلدینگ فناوری اطلاعات بانک شهر نیز با تشکر از زحمات شهردار زنجان، بر اهمیت تعامل بین ظرفیت های موجود بانک شهر و هلدینگ فناوری اطلاعات بانک برای استقرار هوشمندسازی تاکید کرد. شهر در کلان شهرها و پرداخت شهروندی یکپارچه.

در این جلسه توضیحات تکمیلی به شهردار و اعضای شورای شهر در خصوص فرآیندهای عملیاتی و مالی پیش بینی شده در مسیر تحقق شهر هوشمند ارائه شد تا روند اجرایی به روز رسانی زیرساخت های موجود در شهر هوشمند انجام شود. بستری برای پرداخت شهروندان محقق خواهد شد.

بیشتر بخوانید  مطمئنم الویه رو تا الان اینجوری درست نکردی | طرز تهیه سالاد الویه جدید+ ویدئو

معاون فناوری اطلاعات بانک شهر در این جلسه قول داد به زودی بستر پرداخت هوشمند تاکسی با استفاده از نرم افزارهای گسترده در شهر زنجان فراهم شود و تاکسی های شهر زنجان در فاز اول تجهیز شوند. دارای بارکدهای دو بعدی یکپارچه با فرمت رپسا تا شهروندان بتوانند از ظرفیت های خود استفاده کنند.به روز رسانی برای تسریع در فرآیند پرداخت.

همچنین جلسه مشترک دیگر استاندار زنجان و مدیرعامل هلدینگ فناوری اطلاعات بانک شهر در خصوص جزئیات و نتایج تفاهم نامه و همچنین نحوه اجرای قرارداد برگزار شد. محسن افشارچی استاندار زنجان با تاکید بر گسترش خدمات و محتوای اپلیکیشن زنجان من، از ادغام آن با پلتفرم کیف پول شهروندی بانک شهر به عنوان زیربنای گسترش فضای شهر خبر داد. این موضوع با استقبال مدیر کل هلدینگ فناوری اطلاعات بانک شهر مواجه شد و حبیبله راهکارهای فنی کلان برای اجرای این موضوع را به استاندار زنجان ارائه کرد.

روابط عمومی بانک شهر

دیدگاهتان را بنویسید