مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

شهرداری تهران به علیرضا زاکانی رسید

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



دلگرم به نقل از تسنیم: علیرضا زاکانی با کسب ۱۸ رأی از ۲۱ رأی مأخوذه به‌عنوان شهردار تهران انتخاب شد.


پس از ارائه برنامه علیرضا زاکانی گزینه تصدی شهرداری تهران و همچنین پاسخ به سؤالات برخی از اعضای شورای اسلامی شهر تهران رأی‌گیری در دستور کار اعضا قرار گرفت، از 21 رأی مأخوذه علیرضا زاکانی با کسب 18 رأی به‌عنوان شهردار تهران انتخاب شد.


زاکانی متولد 12 اسفند 1344 در جنوب تهران است. پدر و مادر او اهل تبریز هستند. او متاهل و داراری سه فرزند دختر است که همگی ازدواج کرده اند.


حاج حسین زاکانی پدر علیرضا زاکانی از ورزشکاران با سابقه شهر ری و تهران است. وی همچنین داور بین المللی درجه یک کشتی و از دوستان صمیمی جهان پهلوان تختی و در ورزش های باستانی و کشتی پهلوانی از سرآمدان ایران است.حاج حسین زاکانی به مدت ۲۸ سال مسئول برگزاری مراسم سالگرد مرحوم تختی بود.


زاکانی در سال 1357 و دوره حکومت شاه وقتی 13 ساله بود با حمایت پدرش کشتی را شروع کرد تا اینکه سال 1359 با شروع جنگ راهی میدان نبرد شد. او در حالی بعنوان به جنگ رفت که هنوز دانش آموز هنرستان بود به همین دلیل در طول سال تحصیلی و دوری از درس چند تجدیدی آورد.


علیرضا زاکانی با شروع جنگ تحمیلی، در ماه های اولیه دفاع مقدس در حالیکه 15 سال بیشتر نداشت همدوش دیگر جوانان بسیجی پا به عرصه دفاع از دین و میهن گذاشت.


بیشتر بخوانید  تیزر فیلم تگزاس ۲ + معرفی بازیگران و عوامل تگزاس ۲
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *