شهرام عبدلی ممنوع الملاقات شد



آنچه دیگران می خوانند:

گزارش کردن تو خبر: متاسفانه بازیگر خوب کشورمان شهرام عبدولی ملاقات ممنوع است و وضعیت جسمانی خوبی ندارد. وی پس از سکته مغزی در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان بستری شد. شهرام عبدولی که در مشهد مشغول انجام پروژه جدید خود بود دچار خونریزی مغزی شد، این اتفاق دلیلی شد تا شما کاربران با جست و جوی موضوعات مختلف در مورد زندگی شخصی و همسر شهرام عبدلی بیشتر بدانید. شهرام عبدولی وی متولد 1355 است و بازیگری را از 23 سالگی در سریال همسفر آغاز کرد.

شهرام عبدولی

شهرام عبدلی از ملاقات محروم شد

برادر شهرام عبدولی از آخرین وضعیت جسمانی این بازیگر خبر داد.

مهدی عبدلی برادر شهرام عبدلی درباره آخرین وضعیت جسمانی این بازیگر در بیمارستان گفت: شهرام عبدلی هم اکنون در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان قائم مشهد به سر می برد و از ملاقات با وی محروم شده است.

وی در ادامه افزود: عمل جراحی اولیه انجام شده و وی در حال حاضر در کمای عمیق به سر می برد و امکان انتقال وی به تهران وجود ندارد.

شهرام عبدولی

شهرام عبدلی از ملاقات در بیمارستان محروم شد

وی در پایان گفت: در فضای مجازی اخباری مبنی بر به هوش آمدن برادرم یا انجام عمل دیگری و حتی ترخیص وی از بیمارستان منتشر شده است که کاملا کذب است.

لازم به ذکر است شهرام عبدلی که برای بازی در یک سریال تلویزیونی در مشهد به سر می برد به دلیل سکته مغزی در بیمارستان بستری شد.

بیشتر بخوانید  هر اقدام احمقانه‌ای نسبت به ایران با پاسخ ویرانگری مواجه خواهد بود


دیدگاهتان را بنویسید