شهادت دو مامور نیروی انتظامی در مشهد



دو افسر پلیس در یک نزاع خانوادگی کشته شدند

فرمانده انتظامی استان از شهادت دو مامور نیروی انتظامی در مشهد خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سردار محمدکاظم تقوی با اعلام این خبر گفت: صبح روز اول فروردین پس از گزارشی مبنی بر نزاع خانوادگی در مشهد، پلیس سناباد در محل حاضر شد.

وی ادامه داد: به محض حضور پلیس در محل، با شدت نزاع و تنش، مرد جوان دیوانه به سمت همسر و دو مامور پلیس تیراندازی کرد که در نتیجه آن دو مامور پلیس و همسرش کشته شدند. او جان خود را از دست داد و مرد مسلح با شلیک به زندگی خود ادامه داد.

مراسم تشییع و تشییع پیکر مطهر این دو شهید از مهدیه مشهد به سمت منزل دو تن از شهدای ناجا در مشهد ملکوتی حضرت ثامن الحجج (ع) برگزار شد و یکی از این شهدا تشییع شود. بهشت رضا (ع) برای خاکسپاری در روستای زادگاهش (روستای خامی) به شهرستان بردسکن منتقل شود.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی درباره حادثه روز گذشته مشهد گفت: روز پنجشنبه در پی نزاع خانوادگی یک زوج متاهل در مشهد و تماس با پلیس، ماموران کلانتری سناباد برای بررسی موضوع در محل حاضر شدند.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی با بیان اینکه پلیس در برقراری نظم و امنیت عمومی از هیچ تلاشی دریغ نکرده و پای جان ایستاده است، افزود: تحقیقات در این زمینه ادامه دارد.

وی افزود: مراسم تشییع و تدفین پیکر پاک و مطهر این دو شهید جمعه دوم فروردین ماه از حضرت مهدی موعود(عج) مشهد به سمت حرم مطهر رضوی برگزار می شود.

بیشتر بخوانید  قیمت سکه در بازار آزاد


جداکننده خط


بیشتر بخوانید:

فیلم درگیری مسلحانه خانوادگی و شهادت دو مامور نیروی انتظامی در مشهد


دیدگاهتان را بنویسید