مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

شهاب حسینی از حلقه ازدواجش بعد از طلاق رونمایی کرد

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



آنچه دیگران می خوانند:

طبق اخبار شما: شهاب حسینی وی در سال 1352 در تهران به دنیا آمد. شهاب حسینی او فرزند اول خانواده است و یک برادر و دو خواهر دارد. شهاب حسینی وی در سال 1374 ازدواج کرد، اولین فرزندش به نام محمد امین در زمستان 1382 و فرزند دومش به نام امیرعلی در تابستان 1390 متولد شد. طلاق شهاب حسینی این بازیگر ایرانی در مورد همسرش پریهر قنبری سر و صدای زیادی به پا کرد، در خیابان های آمریکا با انتشار تصویری از شهاب حسینی و بازیگر هالیوود مدعی شدند او با این بازیگر هالیوود ازدواج کرده است. عکسی که معلوم نیست کی گرفته شده.// فرارو

شهاب حسینی

نام: سید شهاب الدین

نام خانوادگی: حسینی تنکابانی

تاریخ تولد: 1352/11/14

محل تولد: تهران

همسر: پریچر قنبری

فرزندان: محمدامین و امیرعلی

شهاب حسینی

بیوگرافی شهاب حسینی

شهاب حسینی در سال های بعد هم به عنوان بازیگر و هم مجری فعالیت کرد. او به خاطر بازی در فیلم‌های واکنش پنجم و شامی در باد و محیا شناخته شده است. او در سال 1385 برای فیلم محیا موفق به دریافت دیپلم افتخار بهترین بازیگر مرد جشنواره جهانی فیلم فجر شد و در سال 1386 در همین جشنواره سیمرغ بهترین بازیگر مرد را برای سوپراستار بلورین دریافت کرد. شهاب حسینی همچنین بازیگر مرد چهاردهمین جشنواره فیلم ایران برای فیلم‌های پرسه در مه ساخته بهرام توکلی و ای الی ساخته اصغر فرهادی بود.

عروسی شهاب حسینی

شهاب حسینی در سال ۱۳۷۴ با پریهر قنبری ازدواج کرد، اولین فرزندشان محمدامین در زمستان ۱۳۸۲ و دومین فرزندشان امیرعلی در تابستان ۱۳۹۰ به دنیا آمد.

بیشتر بخوانید  تصویری دیدنی از لحظه خورشید گرفتگی در مریخ

جوایز ویژه شهاب حسینی

شهاب حسینی در سال ۱۳۸۷ برای بازی در فیلم سوپر استار برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر مرد از جشنواره فیلم فجر شد. شهاب حسینی در جشنواره کن ۲۰۱۶ برای بازی در فیلم فروشنده اصغر فرهادی جایزه بهترین بازیگر مرد را از آن خود کرد. وی همچنین در سال ۲۰۱۱ به همراه بازیگران فیلم «جدایی نادر از سیمین» برنده خرس نقره‌ای بهترین بازیگر مرد از جشنواره بین‌المللی فیلم برلین شد.

شهاب حسینی

بخشی از گفتگو با پدر شهاب حسینی

من متولد شهریور 1328 هستم. شهاب فرزند اول من و مهدی فرزند دوم من است. شهاب که به عنوان بازیگر فعالیت می کند و مهدی نیز به موسیقی علاقه دارند. به غیر از شهاب و مهدی دو دختر هم دارم. خلاصه زندگی من این است: وقتی دیپلم گرفتم برای ادامه تحصیل به دانشکده خلبانی رفتم اما چون دو برادرم در آن زمان قبل از انقلاب سیاست داشتند مرا بیرون کردند.

بعد از آن رفتم زبان و ادبیات انگلیسی خواندم و سرنوشتم معلمی بود. من 30 سال در آموزش و پرورش بودم. البته فعالیت های دیگری هم داشتم. به عنوان فعالیت های تجاری.

در کنار این فعالیت هایی که اشاره کردم، شعر می گفتم و داستان می نوشتم. حتی به یاد دارم که چند فیلمنامه نوشتم، اما مهمترین آنها ترجمه هایی بود که در آن زمان انجام می دادم. من دو سه اثر از ژول ورن ترجمه کرده ام. مثل «بیست هزار فرسنگ زیر دریا» و «دور دنیا در هشتاد روز» و بعد از آن به اتفاق آقای سیفی کمی شروع به ترجمه کتاب «منظره ایران» کردیم. این کتاب توسط مهندس هوشنگ سیحون در خارج از کشور منتشر شده است و آنچه را که در سفرهای خود در روستاهای اطراف تهران، شهرها، مکان‌های تاریخی و غیره دیده است (نقشه‌ها و طرح‌ها) شرح می‌دهد.

بیشتر بخوانید  تعداد بیماران مبتلا به بیماری کرونر قلب در بیمارستانهای خراسان شمالی از 300 نفر گذشته است

شهاب حسینی که قصد مهاجرت به کانادا را داشت و به همین دلیل حتی حاضر بود از دانشگاه انصراف دهد، مجبور به ترک خدمت سربازی شد و به همین دلیل وقتی برای خداحافظی با دوستانش در دانشکده به دانشگاه تهران رفت. از هنرهای زیبا، همسرش برای اولین بار با او آشنا شد، پریهر قنبری را دید و این ملاقات به آشنایی های بعدی زیر نظر خانواده و ازدواج ختم شد.

ماجرای ازدواج شهاب حسینی از زبان خودش

قبل از اینکه با همسرم آشنا شوم، هیچ قصدی برای ازدواج نداشتم تا اینکه زمان ما را دور هم جمع کرد. به او پیشنهاد ملاقات دادم اما همسرم به این گونه دوستی ها و آشنایی ها اعتقادی نداشت و گفت: اگر کسی واقعاً عاشق است و میل دارد به دختر مورد علاقه اش برسد، باید در این راه صادقانه قدم بردارد و به همین دلیل صحبت کند. مشکل خانوادگی، آن را به اشتراک گذاشتم و تصمیم گرفتم ازدواج کنم. من قبلاً بخش دیگر زندگی ام را پیدا کرده ام. بعد از صحبت های اولیه و آداب و رسومی که از این گذر می گذرد، بعد از 3-4 ماه نامزدی با هم ازدواج کردیم، اما شرایط برگزاری جشن عروسی را نداشتم، از طرفی می خواستم زندگی مستقلی را شروع کنم. با برگزاری یک مهمانی ; برای همین 3 سال طول کشید تا ازدواج کنیم.

در آن زمان من سید شهاب الدین حسینی بودم. فقط همین. خلاصه با هم از صفر شروع کردیم. البته پدر و مادر هر دو سعی کردند دست ما را بگیرند. اما برنامه ریزی کردیم که روی پای خود بایستیم و خوشبختانه توانستیم. خلاصه اینکه من سید شهاب الدین 22 ساله و پریچر قنبری زندگی مشترکمان را با همه ایراداتش شروع کردیم و تا به امروز با وجود همه سختی ها و فراز و نشیب ها همیشه با هم بوده ایم.

بیشتر بخوانید  ۱۲ گیاه آپارتمانی آویز که تاریکی را بیشتر دوست دارند

شهاب حسینی

ماجرای ازدواج شهاب حسینی با هستی مهدوی فر

تنها دلیل جدایی فعالان اینترنت گردی از شهاب حسینی از همسرش این است که شهاب حسینی قبلا همسرش را فقط در اینستاگرام دنبال می کرد اما خودش مدتی فالو نکرد و در صفحه هر کدام از این زوج ها پاک شد.

بر این اساس فعالیت شهاب حسینی در فضای مجازی به این شایعه دامن زده است اما واقعیت آن هنوز تایید نشده است.

در حالی که اخبار طلاق شهاب حسینی همچنان داغ است; اخبار تایید نشده از رابطه او با هستی مهدوی فر و ازدواج این دو بازیگر سینما در فضای مجازی خبرساز شده است.

اطلاعات دقیقی از ازدواج شهاب و هستی منتشر نشده و این خبر نیز تایید یا تکذیب نشده است. اما این دو بازیگر در فیلم چهارشنبه با هم بازی کردند.


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *