شناگر ایرانی المپیک توکیو از نقص و مسابقه بدون مربی شکایت دارد / بالیسینی: من همانطور که گفتم عمل کردم


به گزارش خبرنگار فارس از توکیو ، متین بالسینی برای عملکرد خود در مسابقات شنای پروانه 200 متر پروانه المپیک توکیو وی گفت: “برای اولین بار در المپیک موفق شدم به قول خود عمل کنم و 200 متر در کمتر از 2 دقیقه شنا کنم.” حد نصاب بسیار زیاد است حالت خوبه مخصوص شنای ایرانی است. اکنون رکورد ملی چندین کشور اروپایی از جمله سوئیس در شنای 200 متر پروانه با ایران برابر است.

وی ادامه داد: همانطور که می دانید مربی من همراه من نبود و نمی خواهم در مورد دلیل آن صحبت کنم و به حاشیه بروم. نکته مهم این است که مربی من در کنار من نبود و همه کارها را خودم انجام دادم که خیلی اذیتم کرد اما ترجیح دادم به این موضوع فکر نکنم و خودم را توجیه نکنم و تمام توجهم را به مسابقه معطوف کنم.

“یک ماه پیش ، وقتی در صربستان شرکت کردم ، رکورد من یک ثانیه بالاتر از این بود و بلافاصله اعلام کردم اگر در یک مسابقه دیگر شرکت کنم ، رکورد این است که من ورودی المپیک را ثبت می کردم و همانطور که می بینید ، من شرکت کردم در یک مسابقه دیگر موفق شد رکوردی برای حضور در المپیک در المپیک در توکیو ثبت کند.

نماینده شنای ایران در المپیک توکیو خاطرنشان کرد: من می توانم این رکورد را در صربستان نیز ثبت کنم ، زیرا فاصله مسابقات صربستان تا بازی های المپیک سه تا چهار هفته است و در آن فاصله ، از نظر علم آموزش ، نمی توانید تا بدن شما سریعتر و قوی تر شود. که حمایت کردن. بنابراین ، با توجه به شرایطم ، می توانم رکورد ورودی را در آنجا ثبت کنم. اگر قبل از حضور در صربستان در مسابقات بیشتری شرکت می کردم ، باید در بازی های المپیک 100 دقیقه و 58 ثانیه رکورد 100 دقیقه ثبت کنم ، اما هنوز هم از ادامه حرکت خوشحالم.

بیشتر بخوانید  چرخه کربن به زبان ساده | چرخه کربن چیست و چه اهمیتی دارد؟

شناگر ملی پوش ایرانی گفت: “من قول می دهم در چند رشته بازی های آسیایی فینالیست شوم و حتی شاید مدال بگیرم.” من برای المپیک پاریس نیز قول می دهم که شنای ایران نامزد نهایی شود. امیدوارم این عملکرد من و رکوردی که ثبت کردم توجه و توجه بیشتری به شناخت داشته باشد.

انتهای پیام /


دیدگاهتان را بنویسید