شمس: عزیزی هادم گام به گام به تیم ملی فوتسال در جام جهانی اعطا می کند / برای مربیگری عراق به پست های مثبت رسیده ایم – اخبار فوتبال ایران – اخبار ورزشی تسنیم


حسین شمس برای انتخاب اعضای جدید کمیته فوتبال به عنوان خبرنگار ورزشی آژانس تسنیم وی گفت: “من فکر می کنم تیم بسیار خوبی در کمیته فوتسال تشکیل شده است. به خصوص وحید شمسایی که از نظر فنی در پایان فوتسال در سطح بالایی قرار دارد. علی طاهری همچنین مدیرعامل فولاد ماهان و گیتی پسند بود و دستی در آتش دارد. محمدرضا کافی همچنین مدیرعامل موفق فوتسال است و گلام علی بازیگر انتخاب خوبی است. من در این بین رضا رحمانی را نمی شناسم اما این کمیسیون می تواند به فوتسال کمک کند. البته کمیته ها از جمله کمیته فوتبال وظیفه تدوین سیاست ها را دارند و ادارات نیز اجرایی هستند.

تورنمنت تایلند بازیکنان جام جهانی را تحت فشار قرار می دهد
وی در مورد مسابقات فوتسال تایلند که گفته شد اسپانیا و برزیل در آن حضور دارند ، گفت: تیم های بزرگ به این مسابقات نیامدند. چهار تیم از جام جهانی در تایلند هستند و ایران در دسته سنگین وزن است. در این مسابقات با میزبان جام جهانی و همچنین تاجیکستان که قدرت جدید آسیا است دیدار خواهیم کرد. ایران و تایلند نیز به فینال راه می یابند. فشار این تورنمنت فشار جام جهانی را به تیم ملی وارد می کند. به خصوص سه روز اول که سه بازی متوالی در پیش داریم.

قهرمانی در تایلند باعث می شود ایران با روحیه ای خوب به مصاف لیتوانی برود
سرمربی سابق تیم ملی فوتسال با اشاره به قوانین جام جهانی که برای مسابقات تایلند اعمال می شود ، گفت: بازیکنان ما دوز دوم واکسن را نیز تزریق می کنند و هر دو روز در تایلند آزمایش می شوند. مانند جام جهانی ، کمک داور در مسابقات تایلند بازی می شود ، جایی که من نیز مسئولیت تجزیه و تحلیل را بر عهده دارم و با کمک چند تایلندی بهترین بازیکن هر بازی را به همراه بهترین دروازه بان و بهترین بازیکن تیم انتخاب می کنیم همخوانی داشتن. امیدوارم مسابقات خوب باشد و فکر می کنم قهرمانی در مسابقات باعث شود تیم ملی با روحیه خوبی به جام جهانی برود.

بیشتر بخوانید  صیانت از فضای مجازی ؛ نام محترمانه‌ای برای فیلترینگ +فیلم

به جز ازبکستان ، سایر تیم های جام جهانی در مقدماتی بازی نکرده اند
شمس در پاسخ به این س whetherال که آیا تیم ملی ایران با تمرینات مناسب به جام جهانی می رود یا خیر ، گفت: شرایط برای همه دنیا دشوار است. تایلند که مرکز فوتسال آسیا است برای اولین بار میزبان یک تورنمنت است. به استثنای ازبکستان که دو بازی تدارکاتی خوب داشت و قبلاً با آرژانتین بازی کرده بود ، شرایط سایر تیم ها نیز به همین ترتیب است. تیم های اروپایی هم بازی تدارکاتی نداشتند. بازیکنان ما لیگ بسیار خوبی دارند و ناظم الشریعه بازیکنان با کیفیتی را از لیگ گرفت. آنها آماده ورود به جام جهانی هستند و ناظم الشریعه می تواند تیم بسیار خوبی را هدایت کند.

فوتسال ، تیم ملی فوتبال ایران ،

ما باید فشار تیم ملی را برداریم
وی گفت: “برخی از کارشناسان معتقد بودند عدم کسب مقام اول تا سوم مانعی برای دانشجویان ناظم الشریعه است.” رسیدن به نیمه نهایی موفقیت چشمگیری است و رسیدن به فینال “نورعلی نور” خواهد بود. ما باید فشار ناظم الشریعه را برداریم و تیم ملی را تحت فشار قرار ندهیم. ما باید در مرحله گروهی آرژانتین را شکست دهیم و پیش بیفتیم. سپس بیایید مرحله به مرحله پیش برویم. تیم ملی ایران بسیار باتجربه است و بازیکنی مانند عسگر حسن زاده چهارمین جام جهانی خود را تجربه می کند.

عزیزی هادم برای تعیین جایزه ایران مرحله به مرحله ، آخرین باری که تیم ملی سرکوب شد
سرمربی سابق تیم ملی فوتسال با تمجید از بازیکنان این تیم به تسنیم گفت: احمد اسماعیل پور در سال 2016 به سومین بازیکن جهان تبدیل شد که بسیار آماده است و آقای گل چهار فصل آخر لیگ برتر چین است. حسین تایبی در فینال لیگ قهرمانان اروپا بازی کرد و در بنفیکا درخشید. ما باید از این تیم حمایت کنیم اما وقتی پاداش جام جهانی 2016 امسال پرداخت می شود نگران هستیم. عزیزی هادم و دوستانش باید مرحله به مرحله برای تیم ملی پاداش تعیین کنند و بعد از هر مرحله آن را پرداخت کنند تا بازیکنان انگیزه ندارد آخرین باری که تیم ملی سرکوب شد اما عزیزی هادم خیلی خوب عمل کرد و به بازیکنان روحیه داد.

بیشتر بخوانید  سقف پرداخت وام برای هر نفر در هر مؤسسه اعتباری اعلام شد

ما با عراق به مکان های مثبتی دست یافته ایم
شمس در مورد پیشنهاد هدایت تیم ملی فوتسال عراق گفت: فدراسیون فوتبال عراق به دنبال مربی بزرگی برای تیم ملی فوتبال خود است که با کیروش نیز مذاکره کرده است. آنها فوتبال را اولویت قرار داده اند و پس از انتخاب به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال فوتسال بازی خواهند کرد. جام فوتبال آسیا نیز به سال آینده موکول شده و مذاکرات در حال انجام است و نتایج آن در ماه سپتامبر برگزار می شود. ما به مواضع مثبتی رسیده ایم و اکنون درمورد تعداد دستیاران در حال مذاکره هستیم. من سه مربی ایرانی را معرفی کردم که عراقی ها به آنها گفتند من باید دو مربی ایرانی به عراق ببرم و یک مربی از آن کشور باید با ما تجربه کسب کند.

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید