مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

شلیک موشک به فلسطین اشغالی از لبنان / حمله توپخانه ای اسرائیل

Picture of به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


به گزارش گروه بین الملل فارس ، ارتش اسرائیل ادعا می کند دو موشک از آنجا شلیک کرده است لبنان فلسطین اشغالی.

یک حساب نظامی اسرائیلی در توییتر خود اعلام کرد دو موشک از لبنان به سمت شمال فلسطین اشغالی شلیک شده است.

ارتش اسرائیل ادعا می کند که یکی از موشک ها از سیستم شلیک شده است گنبد آهنین رهگیری و منهدم شد و موشک دوم در فضای آزاد در فلسطین اشغالی فرود آمد. وی گفت: “ما آماده دفاع از اسرائیل در همه جبهه ها هستیم.”

حدود 30 دقیقه پس از این بیانیه ، ارتش اسرائیل در توئیتر نوشت كه در واکنش به شلیك دو موشك ، مرز لبنان مورد آتش توپخانه قرار گرفت.

در جریان جنگ اخیر غزه با رژیم صهیونیستی ، فلسطین اشغالی بارها مورد حمله لبنانی تبار قرار گرفته است. تحلیلگران می گویند یکی از گزارش های این حملات از لبنان بوده است بحبوحه این درگیری ها به این دلیل است که جبهه جنوبی لبنان می تواند در هر زمان علیه رژیم صهیونیستی گشوده شود.

حمله موشکی به فلسطین اشغالی ساعاتی پس از حمله رژیم صهیونیستی به منطقه ای در جنوب سوریه صورت گرفت. ساعاتی پیش تلویزیون سوریه اعلام کرد که پدافند هوایی این کشور توانسته است با تجاوزات رژیم صهیونیستی در آسمان حلب مقابله کند.

جنگنده های صهیونیست با استفاده از حریم هوایی لبنان یا از طریق بلندی های اشغالی جولان به صورت دوره ای موشک هایی را به سمت اهداف در شرق و شمال غربی سوریه پرتاب می کنند.

نیروهای صلح سازمان ملل مستقر در لبنان بارها گزارش داده اند که رژیم صهیونیستی روزانه قطعنامه های سازمان ملل را نقض می کند و حریم هوایی لبنان را نقض می کند.

بیشتر بخوانید  هشدار زرد برای تهران | آماده باش در تهران

پس از جنگ شش روزه در سال 1967 ، رژیم صهیونیستی قسمتهای زیادی از بلندیهای جولان در سوریه را اشغال کرد.

انتهای پیام /


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *