شلاق زدن دانش آموزان ملارد توسط معلمان + واکنش


تشویق کننده: فیلمی از تنبیه بدنی دانش آموز با شلاق توسط معلم مدرسه ای در شهرستان ملارد منتشر شد.

روز گذشته فیلمی از آزار و اذیت دانش آموز توسط معلم در دبستان یوسف آباد قوام ملارد در فضای مجازی منتشر شد که باعث ایجاد شور عمومی شد.

فیلم تنبیه دانش آموزان ملارد

خانواده کودک شلاق خورده از معلم متخلف مدرسه شکایت کردند و پرونده این معلم بررسی شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از ملارد، جواد جبله دادستان عمومی و انقلاب ملارد در جمع خبرنگاران در خصوص تنبیه بدنی دانش آموزان این شهرستان اظهار داشت: این موضوع صحت دارد و در شورای تامین مطرح شد.

وی افزود: کمیسیونی برای بررسی بیشتر و روشن شدن موضوع تشکیل شده است.

ضرب و شتم دانش آموز در ملارد

طیب رضایی فر مدیر آموزش و پرورش شهرستان ملارد نیز در جمع خبرنگاران گفت: معلم مربوطه به اداره آموزش و پرورش دعوت و ضمن نگارش توبیخ، پرونده این تخلف به کمیته رسیدگی به تخلفات اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران ارسال شد.

ملارد با اشاره به اینکه معلمان همواره نقش بسیار مهمی در آموزش و پرورش دارند، افزود: بر اساس بخشنامه ای که قبلا به تمامی مدارس ارسال شده است، هیچ یک از معلمان حق تنبیه بدنی دانش آموزان را ندارند و در صورت مشاهده، معلم مورد ظلم قانون قرار خواهد گرفت.»

رضایی فر تاکید کرد: با نظارت های انجام شده مدیر و معلم خاطی مدرسه یوسف آباد قوام با حضور در منزل خانواده دانش آموزان به دلجویی از دانش آموزان پرداختند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: شهرستان ملارد دارای بیش از 3500 فرهنگ تربیت کننده دانش آموزان است که چنین اتفاقاتی کم است و امیدواریم با جدیت معلمان و مربیان گام های جدی در تربیت فرزندان فرهیخته و آینده سازان برداریم. شهرستان ملارد.

بیشتر بخوانید  عکس های جدید احمد پورمخبر بازیگر پیشکسوت

انتهای پیام/

این دانش آموز در ملارد توسط معلم شلاق خورد


دیدگاهتان را بنویسید