مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

شقایق دهقان کشف حجاب کرد

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



آنچه دیگران می خوانند:

طبق اخبار شما: شقایق دهقان وی در 13 اسفند 1357 در آلمان به دنیا آمد. شقایق دهقان همسر سابق مهراب قاسم خانی است. شقایق دهقان او یک پسر به نام نویجان دارد. شقایق دهقان او با انتشار عکس خود به شایعات در مورد ازدواج دومش دامن زد. بعد از دو سال جدایی شقایق دهقان و مهراب قاسم خانی، به نظر می رسد شقایق دهقان رابطه جدیدی را آغاز کرده است. ملودی آرامیان، دوست صمیمی شقایق دگان، عکسی از حذف حجاب شقایق دگان در اینستاگرامش منتشر کرد.

شقایق دهقان

شقایق دهقان

نام: شاگیگ

نام خانوادگی: دهگان

تاریخ تولد: 4.12.1357. در آلمان

همسر: مهراب قاسم خانی

فرزندان: نویان قاسم خانی

بیوگرافی شقایق دهقان

شقایق دهقان یکی از بازیگران زن ایرانی است. همسرش مهراب قاسم خانی نویسنده و طراح صحنه سریال نود شبی است که در سریال پاورچین با هم آشنا شدند. فعالیت اصلی او در سریال نود شب مهران مدیری است. برجسته ترین و پرطرفدارترین نقش او، شخصیت خانم شیرزاد در سریال پزشکان ساختمان به کارگردانی سروش صحت در سال 1389 است.

ازدواج شقایق دهقان

شقایق دهقان همسر مهراب قاسم خانی نویسنده کشورمان است و این زوج سال هاست که با هم زندگی می کنند.

این بازیگر زن دوم مهراب قاسمکنی است و مهراب قاسم کنی از همسر اولش صاحب یک دختر به نام نیروانا شد و از شقایق دگان صاحب یک پسر شد.

بیشتر بخوانید  لحظه تمسخر دو مرد برای یک دختر جوان دفاع از خود دختر در برابر قلدرها / فیلم

شقایق دهقان یکی از بازیگران طناز تی وی است که نقش های طنز او بیشتر در ذهن مخاطبان به یادگار مانده و مهراب قاسم خانی از نویسندگان معروف سریال های طنز تلویزیونی است که کارهای مشترکی با همسرش دارد.

شقایق دهقان

خبر جدایی شقایق دهقان و مهراب قاسم خانی

شقایق دهقان و مهراب قاسم خانی زندگی مشترک بی دغدغه ای داشتند اما مدتی است که صحبت از جدایی این زوج به شدت بالا گرفته و خبر جدایی آنها در فضای مجازی منتشر شده است اما هیچ تاییدی از سوی هنرمندان مبنی بر جدایی آنها صورت نگرفت. .

بازیگر شقایق دهقان

شکایگ دهقان بازیگری را از سال 1355 آغاز کرد و در اولین تجربه حضورش در تلویزیون وارد کار کودک و نوجوان شد و سریال قطار ابدی نقطه شروع کار بازیگری او در تلویزیون بود.

شقایق دهقان

سریال Powerchain نقطه عطفی در بازیگری شقایق دهقان است

سریال Powerchain به کارگردانی مهران مدیری در سال 1360 نقطه عطفی در زندگی شخصی و هنری شقایق دهقان بود.

این بازیگر در این سریال در نقش یاسمن خوش درخشید و بازی در مقابل هنرمندانی چون مهران مدیری و جواد رضویان به شناخت بیشتر او کمک کرد و در این سریال با مهران قاسمکنی آشنا شد و این آشنایی منجر به ازدواج آنها شد.

پسر شقایق دهقان

مهراب قاسم خانی همسر شقایق دهقان از همسر اولش صاحب دختری به نام نیروانا شد و پس از ازدواج با شقایق دهقان صاحب پسری به نام نویان شد.

خانواده شقایق دهقان و تولد در آلمان

به دلیل تحصیلات پدرش در گیسن آلمان به دنیا آمد تا اینکه در 3 ماهگی به ایران بازگشت و به دلیل کار پدرش شش سال در ساری زندگی کرد.

بیشتر بخوانید  مدارس چند روز در هفته باز است؟

شقایق دهقان

ماجرای آشنایی شکایگ دهقان با همسرش

راستش را بخواهید قبل از سریال پاورچین سریالی به نام نصفه و نیمه به عنوان نویسنده شبکه جام و جم با مهراب کار کردم اما خیلی به هم نزدیک نبودیم.

در ابتدای سریال مرد پاورچین او بازیگر و مهراب نویسنده بود. او پیشنهاد داد که چون قبلاً با هم نویسنده بوده ایم، همدیگر را می شناسیم و قلم را می شناسیم، باید با هم بنویسیم و اینجا، همین، نوشتیم و بعد ازدواج کردیم.

او کارهای هنری خود را از 17 سالگی آغاز کرد. زمانی که برای گذراندن اوقات فراغت خود در یکی از کلاس های عروسک گردانی فرهنگسرای امیر کبیر ثبت نام کرد (تابستان 1393). دو سال بعد همزمان با امتحانات نهایی سال چهارم دبیرستان، معلمی که در آن دپارتمان با او آشنا شد، او را به گروه تئاتر عروسکی که در حال آماده شدن برای جشنواره عروسکی بودند معرفی کرد و شروع به کار کرد. سپس از طریق یکی از همکارانش با گلچهر سجادی آشنا شد و اجرای نمایشی جدی را با همکاری گروهش تجربه کرد. در همان زمان برای یک برنامه کودک نوشت.

پس از آن به پیشنهاد یکی از مدیران گروه کودک تلویزیون، در سریال خود بازی کرد و به این ترتیب کار خود را در تلویزیون با کار در گروه کودک آغاز کرد و به قول خودش «عضو جدایی ناپذیر خانواده تلویزیون شد. وی در این بین در دو فیلم ظاهر شد و زیر نور ماه و نقش کوتاهی در فیلم سیندرلا.

در پاییز 1380 پیشنهاد بازی در سریال کمدی پاورچین را پذیرفت و پس از آشنایی با مهراب قاسم خانی نویسنده و صحنه پرداز این سریال، زندگی مشترک با او را آغاز کرد. حاصل این ازدواج یک پسر به نام نویان است.

بیشتر بخوانید  خبرآنلاین - اینفوگرافیک مشاغل عجیبی که میلیاردرها در سراسر جهان داشته اند!


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *