شعب بانک ایران زمین همراه با شما به استقبال بهار می‌ رود



به گزارش شمانیوز؛ با نزدیک شدن به روزهای پایانی اسفند ماه، مشکلات جدیدی بر سر راه خانواده ها و حتی شرکت ها و سازمان ها برای واریز و افزایش حقوق، قبوض و دفاتر قرار گرفته است. زیرا همه باید همزمان پرداخت کنند و همه به این فکر می کنیم که چقدر خوب است که شعب بانک ها در روزهای پایانی سال در کنار مردم به استقبال بهار بروند و تا پایان سال از مشتریان خود حمایت کنند.

گسترش ویروس کرونا و سویه های جدید ترس از صف های طولانی و شلوغ را با خود به همراه دارد. ترسی که به خاطر آن در دو سال اخیر به بازار نرفته ایم و از خرید خودداری کرده ایم. با کاهش شیوع ویروس کرونا، همچنان خطر جهش‌های جدیدی مانند آمیکرون وجود دارد. اما چقدر خوب بود که در ساعات خلوت تونستیم خرید کنیم. اگر در میانه خرید اجناس یا بلیط مسافرتی با مشکل پرداخت مواجه شدیم چه کنیم؟ این سوال و دغدغه ای است که اکثر ما داریم و به خود می گوییم; دوست دارم شعب بانک ها در روزهای پایانی سال در کنار مردم باشند و به آنها کمک کنند.

یکی از بانک هایی که سعی در کاهش نگرانی مشتریان خود دارد، بانک ایران زمین است.

بانک ایران زمین در تمامی فعالیت ها و ایجاد بسترهای لازم برای رشد کمی و کیفی بانک، کسب اعتبار و حسن شهرت را برای بانک در نظر گرفته است و امیدوار است با شناسایی فرصت ها از رقبای خود در بازار پول و سرمایه پیشی بگیرد. هم تهدیدها و هم استفاده واقعی و بهینه از فرصت ها می تواند چشم انداز اهداف شما را تکمیل کند.

بیشتر بخوانید  بورل با عمران خان و اشرف غنی در مورد افغانستان - اخبار پاکستان و هند - اخبار بین المللی تسنیم مشورت می کند

بر این اساس، بانک ایران زمین با راه اندازی روابط عمومی دیجیتال و مرکز تماس دیجیتال، آمادگی شعب این بانک را برای ارائه خدمات بهتر به مشتریان در پایان سال به منظور بهبود روند ارائه خدمات بانکی به مشتریان اعلام کرد.

از آنجایی که یکی از اهداف بانک ایران زمین جلب اعتماد مردم و جلب رضایت مشتریان، بهره برداری و استفاده حداکثری از فرصت های محیطی، حفظ و افزایش سرمایه مشتریان در روزهای سخت اقتصادی و بیماری های عروق کرونر قلب برای ارائه خدمات بهتر به مشتریان در در پایان سال به نمایندگی از شعب خود اعلام آمادگی کرد.

کارکنان شعبه بانک ایران زمین نسبت به رشد پایدار اقتصاد ایران و در راستای حمایت از بانکداری مسئولانه در ایران متعهد و حساس هستند. ادب، تواضع، فروتنی و نوآوری سرلوحه فعالیت های آنها برای سرمایه داران قابل اعتماد مردم ایران است.

بانک ایران زمین پدیده کارآفرینی در بخش های مختلف اقتصادی خواهد بود. این بانک با ارائه خدمات باکیفیت و تاکید بر مشتری مداری در تلاش است تا بانک پیشرو در اقتصاد آینده ایران باشد.

دیدگاهتان را بنویسید