مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

شعبده باز هندی در حین اجرا ناپدید شد!

Picture of به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


ناپدید شدن یک شعبده باز هندی در حین اعدام

چانچال لاهیری، شعبده باز هندی که قصد داشت یکی از ترفندهای هری هودینی، شعبده باز معروف را انجام دهد و با دست و پای بسته به رودخانه شیرجه زد، ناپدید شد و می ترسید جان خود را از دست بدهد.

چانچال لاهیری قرار بود دست و پای خود را زیر آب باز کند و شناگران به آب رسیدند اما در رودخانه هوگلی در بنگال غربی اثری از او دیده نشد.

تماشاگرانی که برای دیدن نمایش او جمع شده بودند به پلیس اطلاع دادند و پلیس به دنبال او است.

لاهیری ساعت 6 صبح روز یکشنبه (25 خرداد) با دست و پاهای بسته با شش قفل و زنجیر وارد آب شد و در دو قایق دیگر مورد تماشای تماشاگران قرار گرفت. جمعیت زیادی در ساحل و اطراف رودخانه جمع شدند و گروه روی پل تاریخی هاور ایستادند.

پلیس و تیمی از غواصان تا یکشنبه شب کل منطقه را جستجو کردند، اما نتوانستند شعبده باز را پیدا کنند. یکی از افسران پلیس به هندوستان تایمز گفت که مرگ لاهیری تا زمانی که جسد او پیدا نشود نمی‌توان به طور رسمی اعلام کرد.

این اولین بار نیست که لاهیری چنین نمایش خطرناکی را در زیر آب اجرا می کند. او 20 سال پیش در حالی که در یک محفظه شیشه ای گیر افتاده بود در همان رودخانه غوطه ور شد. در این هنگام با موفقیت از اتاق خارج شد و به آب رسید.

هری هودینی، شعبده باز معروف با پنهان کردن راز ترفندهای خارق العاده خود نامی برای خود دست و پا کرد. هیچ کس هرگز نفهمید که هودینی چگونه قیدها را باز کرد.

بیشتر بخوانید  پاسخ فرزاد حسنی به آزاده نامداری .. !!!


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *