شرکت کنندگان در دوازدهمین جشنواره انتشارات دانشجویی برای این عنوان توانستند اعتراض کنند



معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت از انتشار کاربرگ برای شرکت کنندگان در دوازدهمین جشنواره عناوین برای اولین بار در تاریخ این جشنواره خبر داد و گفت: پس از بررسی کاربرگ ها ، صاحبان آثار می توانند از فرصت ثبت اعتراضات در زیر صفحه کاربرگ استفاده کنید. باغها

به گزارش ایسنا، دکتر سیماسادات لاری با بیان اینکه برای اولین بار در تاریخ جشنواره نشریات دانشجویی کاربرگ شرکت کنندگان منتشر می شود ، گفت: کاربرگ تمام آثاری که از روز اعلام به مرحله اول جشنواره داوری رسیده اند از نتایج مرحله اول قابل مشاهده است.

وی ادامه داد: در دوره های قبلی جشنواره فقط اسامی و مشخصات افرادی که به مراحل بعدی جشنواره راه یافته اند اعلام شده است و گاهی فقط اسامی برندگان نهایی ، اما امسال و در دوازدهمین دوره جشنواره ، برای اولین بار رپرتوار هر اثر و نشریه در پایان مراحل ارزیابی ، صاحبان آثار می توانند متن آثاری که توسط آنها از طریق حساب کاربری خود ارسال شده اند را در سیستم مشاهده کرده و در صورت تمایل به ارزیابی دریافت کرد.

معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت گفت: هیچ کاری قبلی در سطح جشنواره های دانشجویی یا حتی جشنواره های ملی دیگر به خاطر نمی آورم. با این حال ، سیاست این دوره از دوازدهمین جشنواره عنوان تأکید بر شفافیت اقدامات بود و علی رغم برخی مخالفت ها و انتقادات در مورد انتشار کاربرگ ها ، شورای سیاسی سرانجام تصمیم به انتشار کاربرگ گرفت و اکنون می بینیم که این اقدام صحنه عمل. امیدواریم که در دوره های آینده جشنواره نیز ادامه داشته باشد.

بیشتر بخوانید  چه زمانی کائنات با شما صحبت می‌کند؟ | زمان صحبت کردن کائنات با شما

رئیس شورای سیاسی جشنواره بین المللی انتشارات دانشجویی ، عنوان 12 ، همچنین به جزئیات صفحه کار اشاره کرد و اظهار داشت: کتاب کار هر اثر شامل نیمی از نتایج به دست آمده در هر نقطه ، کل نتیجه کار ، و کمترین و بالاترین نتایج تا آخرین مرحله در هر گروه. صاحبان آثار علاوه بر اذعان به نقاط قوت و ضعف آثار خود ، باید از کمترین و بالاترین نتایجی که به مرحله بعدی منتهی می شود آگاهی داشته باشند تا در صورت وجود اعتراض بتوانند اقدامی انجام دهند.

دکتر لاری همچنین روند ثبت اعتراض به نتایج داوری را تشریح کرد و گفت: صاحبان آثار پس از بررسی آثار آثار خود ، در صورت مخالفت با ارزیابی آثار خود ، می توانند از امکان ثبت نام استفاده کنند. اعتراض در پایین لیست کار. اعتراض خود را در سیستم ثبت کنید.

معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت افزود: یک هفته مهلت داده شد تا اعتراضات صاحبان آثار را ثبت کند ، پس از این مدت 919 اعتراض در چهار بخش جشنواره ثبت شد که طی یک هفته پرداخت. “نتایج ارزیابی اولین مرحله از آثار و نشریات دریافت شده در دوازدهمین جشنواره عناوین نیز در تاریخ 8 ژوئیه اعلام شد که بر اساس آن 872 اثر و نشریه در دسته های مختلف موفق به دستیابی به مرحله نهایی ارزیابی.

به گفته وی ، در دوازدهمین دوره جشنواره رسانه ها و نشریات دانشجویی ، به میزبانی وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی ، پس از دریافت 28271 اثر از دانشجویان دانشگاه های سراسر کشور ، 23789 اثر پس از مرحله نمایش. موفق به اخذ مجوز حضور در مرحله قضایی شد.

بیشتر بخوانید  جمعه اردبیل دارم: خواسته اصلی مردم توسعه جاده ها برای کاهش تصادفات رانندگی است - اخبار اردبیل - اخبار استانهای تسنیم

لری تأکید کرد: روند ارزیابی مرحله اول آثار و انتشارات دوازدهمین جشنواره عناوین از اوایل ماه مارس آغاز می شود و در تاریخ 8 ژوئیه با اعلام اسامی نامزدهای نهایی پیگیری می شود.
آخرین مرحله ارزیابی آثار به صورت حضوری و با دعوت از اساتید و پیشکسوتان روزنامه نگاری در دبیرخانه این جشنواره واقع در مقر وزارت بهداشت برگزار می شود.
آثاری که به مرحله اولیه جشنواره رسیده بودند توسط دو داور از طریق یک سیستم مورد ارزیابی و ارزیابی قرار گرفتند.

معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت افزود:. “

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید