مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

شروع واکسیناسیون کارکنان شرکت عامل Metro

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


 واکسیناسیون کارکنان مترو

MeetNews عباس نظری ، رئیس ستاد کنترل و پیشگیری از تاج و مدیر اجرایی پروژه واکسیناسیون شرکت بهره برداری مترو تهران ، گفت واکسیناسیون تعدادی از کارکنان شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه آن به همراه رانندگان تاکسی و با هماهنگی دانشگاه ها دیروز انجام شد . وی گفت: امروز در فاز اصلی 300 نفر از کارکنان شهر تهران و حومه شرکت بهره برداری مترو در سالن استانی ساختمان اصلی این شرکت واکسینه شدند.

وی افزود: برای جلوگیری از ازدحام جمعیت در روز اول از طریق پیام کوتاه با 3 کارمند تماس گرفتیم که در فواصل زمانی مختلف مراجعه کنند و از همکاران خواسته شد در صورت عدم حضور با ارسال شماره یک به افراد انصراف خود را اعلام کنند. “جایگزین اعلان شوید.

نظری افزود: همکاران محترم می توانند با دریافت پیامک ، به محل ویزیت مراجعه و در زمان مقرر واکسن خود را همراه با شناسنامه دریافت کنند.

مدیر اجرایی پروژه واکسیناسیون کارکنان شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه گفت: “از فردا (چهارشنبه ، 26 آگوست 1400) ، گروه های 1000 نفره ، از جمله رانندگان ، خدمات مسافر ، افراد عفیف ، پلیس و سایر افراد در تماس مستقیم با مسافران ، واکسینه خواهد شد. “همچنین با توجه به اینکه فضای مناسبی ایجاد شده اقدامات لازم برای واکسیناسیون 100 راننده تاکسی انجام می شود.

نظری خاطرنشان کرد: طبق هماهنگی های انجام شده با دانشگاه علوم پزشکی و وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی این روند تا واکسیناسیون کلیه 14000 کارمند ، کارمند پیمانی و پیمانی ادامه خواهد داشت. و ما در حال هماهنگی برای سرعت بخشیدن به واکسیناسیون و افزایش رفاه بیشتر کارکنان در دو مرکز دیگر در غرب هستیم تا دسترسی کارکنان خط 5 و غرب را تسهیل کنیم.

بیشتر بخوانید  منصوریان: کدام مربی ایرانی جرات اظهار نظر در مورد داوری در آسیا را دارد؟ / فدراسیون و کمیسیون انضباطی را نمی بینیم - اخبار فوتبال ایران - اخبار ورزشی تسنیم

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *