شروع واکسیناسیون بالای 48 سال در خوزستان / تهیه واکسن کافی



ایسنا / خوزستان استاندار خوزستان از احتمال واکسیناسیون تاج برای افراد بالای 48 سال در استان خوزستان خبر داد.

قاسم سلیمانی-دشتکی در پایان جلسه دولت تاج در خوزستان امروز (دوم اوت) در محل استانداری خوزستان گفت: اهداف واکسیناسیون مشخص شده است که گروه سنی این افراد در برخی از استان های مرزی بیش از 50 سال است ، اما تاکنون حدود 36٪ از افراد بین 55 تا 60 سال و 23٪ از افراد بین 50 تا 55 سال در استان خوزستان برای واکسیناسیون اقدام کرده است ، که بسیار کم است.

به گزارش ایسنا ، وی افزود: از افراد واجد شرایط واکسیناسیون می خواهم سریعاً به مراکز واکسیناسیون مراجعه کرده و واکسن تاج دریافت کنند. دریافت واکسن به میزان قابل توجهی ایمنی بدن را افزایش می دهد ، اگرچه همچنان باید احتیاط کرد.

استاندار خوزستان گفت: طبق گفته وزیر بهداشت افراد بالای 48 سال در چندین استان از جمله استان خوزستان می توانند واکسینه شوند. ما واکسن کافی داریم و نیروها و مرکز واکسیناسیون آماده هستند.

وی افزود: ما می خواهیم رسانه ها و رادیو و تلویزیون ، شهرداری ها ، ارگان های دولتی ، NGO ها و فعالان مجازی جدی بگیرند تا مردم را به پیروی از پروتکل ها تشویق کنند تا در موج پنجم تاج گرفتار نشویم.

سلیمانی دشتکی گفت: اجرای هر برنامه ای که به تشکیل جوامع از جمله برگزاری آزمونهای مختلف ورودی نیاز دارد ، باید با مجوز علوم پزشکی باشد.

انتهای پیام

بیشتر بخوانید  قیمت مسکن در مسیر کاهش

دیدگاهتان را بنویسید