مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

شروع رؤیایی نونیس در لیورپول

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله

به گزارش مجله خبری نگار، اولین دیدار داروین نونیس با پیراهن لیورپول از این بهتر نمی‌شد. وقتی به باشگاهی جدید در کشوری جدید می‌روید و مبلغ انتقال‌تان هم بالا است، اولین چیزی که می‌خواهید این است که عالی آغاز کنید. این مهاجم اروگوئه‌ای بی‌تردید شروعی این‌چنین داشته است. او در دیدار کامیونیتی‌شیلد برابر منچسترسیتی گل زد و کمک کرد تیمش در ورزشگاه کینگ پاور سه بر یک پیروز شود.

این بازیکن ۶۴ میلیون پوندی در شهر لستر نشان داد که چرا لیورپول تا این حد علاقه داشت که او را جذب کند، چرا ویرجیل فن‌دایک می‌گوید که او «مهاجم روزگار مدرن» است و چرا یورگن کلوپ گفت که این مهاجم ۲۳ ساله تیمش را حتی از فصل گذشته هم بهتر خواهد ساخت. او از دقیقه ۵۸ که جای روبرتو فیرمینو را در زمین گرفت، در قلب حملات تهاجمی حضور یافت. ارلینگ هالند، خرید بزرگ سیتی، در حاشیه بود و کمتر از هر بازیکن دیگری در میدان لمس توپ و پاس داشت، اما شماره ۲۷ لیورپول در همه حرکات تأثیر خود را گذاشت. او در نهایت بیش از هر بازیکن دیگر لیورپول شوت زد (۴ شوت) و موقعیت خوب داشت (۳ موقعیت). او پنج لمس توپ هم در محوطه جریمه حریف داشت؛ تنها یکی کمتر از هالند که ۹۰ دقیقه بازی کرد.

او یک پنالتی برای تیمش گرفت و ضربه سر او بود که باعث شد روبن دیاس هند کند و محمد صلاح پنالتی حاصل را به گل تبدیل کند. او در وقت‌های تلف‌شده بازی هم با ضربه سر دروازه ادرسون را گشود.

بیشتر بخوانید  زمان اجرای پروژه توسعه خط 4 مترو شرقی در تهران است

شادی پس از گل او گویای همه چیز بود. طرفداران عاشق این بازیکن شده بودند. آن‌ها در نیمه اول که او گرم می‌کرد، نامش را صدا می‌زدند. پس از گل، یک پرچم اروگوئه در میان تماشاگران به اهتزاز درآمد. از دوران حضور لوییس سوارس تاکنون چنین اتفاقی نیفتاده بود.

سوارس هم شروعی عالی در لیورپول داشت و اگر نونیس بتواند پا جای پای او بگذارد، لیورپولی‌ها بسیار خوشحال خواهند شد. آن‌ها فعلاً از لحظه لذت می‌برند. یک قهرمان جدید به آنفیلد آمده است.

در پیش‌فصل از نونیس انتقاداتی شده بود که بی‌تردید در اردوی لیورپول، بسیاری از آن باخبرند. اندی رابرتسون در کنار میدان گفت: «چرندیاتی درباره او گفته شده» و یورگن کلوپ هم بحث پیرامون اوضاع نونیس در پیش‌فصل را جوک خواند.

اما ویرجیل فن‌دایک نصیحتی به این بازیکن داشت: «او نباید بعد از بازی، همه مطالبی که درباره‌اش پخش می‌شود را ببیند! او باید روی خود تمرکز کند، روی تیم و پیشرفت کند و هر چه سریع‌تر در لیورپول جا بیفتد. تنها راه این است که از تمرینات و از بازی‌ها درس بیاموزد و نگاه نکند که دیگران درباره عملکردش چه می‌گویند. این نکته کلیدی موفقیت است. شما می‌توانید ببینید که او بازی مستقیم انجام می‌دهد و پشت سر مدافعان خوب می‌دود. او سریع و قوی است. قبلاً هم گفته‌ام؛ او مهاجم دنیای مدرن است. هالند هم همین است. آن‌ها شبیه به هم هستند و بازی برابر هر دو نفر کار دشواری است.»

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *