شروع ثبت نام در آزمون استخدام بخش خصوصی سازمان ها و شرکت های مبتنی بر فناوری و دانش در کشور – اخبار علم و فناوری – اخبار اجتماعی تسنیم


به گفته گروه اجتماعی آژانس تسنیم؛ دبیر پنجمین آزمون استخدامی بخش خصوصی از آغاز ثبت نام در پنجمین آزمون استخدامی بخش خصوصی به ویژه سازمان ها و شرکت های صنعتی ، تجاری ، فناوری و دانش بنیان در کشور از امروز (شنبه) به مدت دو هفته خبر داد.

محمدحسین گماری گفت: ثبت نام دوره پنجم آزمون استخدام بخش خصوصی برای 23000 شغل در بیش از 4300 سازمان و شرکت بر اساس دانش ، صنعت و تجارت آغاز شده است. این آزمون پاسخی مناسب برای یکی از مهمترین نگرانیهای شرکتها ، یعنی تأمین نیروی کار توانمند است و همچنین راه حلی برای مشکل اشتغال در سطح جامعه است. داوطلبان این آزمون می توانند با مراجعه به سایت www.inre.ir ثبت نام کنند.

وی با بیان اینکه بیش از 4300 سازمان و شرکت با نیروی دانش بنیان ، صنعتی و تجاری نیروی کار مورد نیاز را از طریق این آزمون تأمین می کنند ، گفت: در این دوره از آزمون بیش از 23 هزار شغل و گستردگی و تنوع مشاغل وجود دارد موجود حق انتخاب بیشتری به متقاضیان کار می دهد. متقاضیان می توانند جهت مشاهده جزئیات بیشتر ، راهنمای آزمون را از سایت آزمون به آدرس www.inre.ir بارگیری کنند.

براساس اعلام رسمی دبیرخانه آزمون استخدامی بخش خصوصی پنجم ، داوطلبان آزمون استخدامی بخش خصوصی پنجم آماده استخدام در 9 ردیف شغلی و 221 سمت در سازمان های دانش بنیان ، شرکت ها ، صنعت و تجارت هستند. عناوین دسته پنجم آزمون استخدام خصوصی به شرح زیر است:

• گروه بازاریابی و فروش ، از جمله فروشنده ، کارشناس فروش ، کارشناس بازاریابی دیجیتال و 14 شغل دیگر
• گروه بهداشت شامل مشاغل دستیار آزمایشگاه ، متخصص صنایع غذایی ، متخصص HSE و 6 شغل دیگر است
• گروه IT شامل اپراتور کامپیوتر ، کارشناس فناوری اطلاعات ، مدیر فنی و 31 شغل دیگر است
• گروه فنی و اجرایی ، شامل مشاغل محافظت از بدن و امنیت ، راننده اتومبیل و کامیون ، تکنسین فنی و تجهیزات و 10 شغل دیگر
• گروه تخصصی و ارائه خدمات ، از جمله پست های کارشناس کنترل کیفیت ، معاون حقوقی ، محقق و 13 پست دیگر
• مقوله های مالی ، اداری و حقوقی ، از جمله پست های افسر اداری ، مدیر بانک ، حسابدار و 21 پست دیگر
• گروه مدیریت شامل مشاغل مدیر اداری ، مدیر اجرایی ، مدیر منابع انسانی و 25 شغل دیگر است
• گروه مهندسی شامل مشاغل مهندس عمران ، مهندس برق ، مهندس نرم افزار رایانه و 51 شغل دیگر است
• گروه هنر ، رسانه و آموزش ، از جمله طراح گرافیک ، مشاور علمی ، مترجم / معلم انگلیسی و 23 شغل دیگر

بیشتر بخوانید  کاهش 70 درصدی قیمت برخی کالاها با طرح «درج قیمت تولید کننده»‌

لازم به ذکر است که طبق اعلام شبکه نوآوری معاونت علمی ریاست جمهوری ، در دوره قبلی آزمون استخدام بخش خصوصی ، حدود 37000 نفر برای کار دعوت شده اند و بیش از 91٪ افراد با حداقل سه مدرک امتحان قبلی؛ لازم به ذکر است داوطلبان پنجمین آزمون استخدام بخش خصوصی می توانند حداکثر تا تاریخ 2 اوت از طریق درگاه رسمی آزمون استخدام بخش خصوصی به نشانی www.inre.ir ثبت نام کنند.

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید