شرمنده هواداران ذوب آهن هستیم – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان



طبق گزارش ها گزارشگر بیشترحسن استکی پس از بازی با سپاهان در یک کنفرانس خبری گفت: “به نوبه خود از همه هواداران ذوب آهن که در هفته های اخیر اینقدر حمایت کرده اند عذرخواهی می کنم. ما واقعاً از آنها شرمنده بودیم.”

وی با بیان اینکه اکنون وقت آن نیست که بگوییم چه اتفاقی افتاده است ، ذوب آهن به آن روز رسیده است ، افزود: در نیمه اول موقعیت های زیادی ایجاد کردیم اما متأسفانه به گل نرسیدیم.

مربی تیم فوتبال ذوب آهن ادامه داد: در پایان هر دو نیمه گل هایی زدیم که باید روی آنها تمرکز می کردیم و به دلیل استرس زیاد تیم ، این شرایط اتفاق افتاد. آبشار وقتی محمدزاده در تمام پنالتی ها گل زد و حالا آن را خراب کرد ، به این معنی است که شرایط سخت است.

وی افزود: روز اول همه ما می خواستیم تیم در لیگ بماند و به آن اعتقاد داریم ، من به عنوان شخصی که در کنار تیم بودم کار حسینی و تلاش های او برای تیم را دیدم اما متأسفانه موارد زیادی وجود دارد از استرس “

استکی گفت: “بچه ها آنقدر تحت فشار قرار گرفته اند که به نظر می رسد 100 دقیقه بازی می کنند و به زمین می روند و این از کیفیت بازی فولاد کاسته است.”

وی در مورد تأثیر حسینی بر عملکرد ذوب آهن در نیم فصل دوم و تاکتیک های این تیم گفت: در دفاع ، مربی می تواند 70-80٪ و در حمله 20٪ و در حملات تیمی بیشتر مرتبط است. به خلاقیت بازیکن. “

بیشتر بخوانید  جاسوس اسرائیلی در لبنان دستگیر شد - اخبار از غرب آسیا - اخبار بین المللی تسنیم

مربی تیم فوتبال ذوب آهن ضمن عذرخواهی از عدم حضور معیتبا حسینی در نشست خبری گفت: برخی از افراد وقتی می خواهند صحبت کنند فارسی بد صحبت می کنند و ما حرف های خوبی از نیمکت سپاهان داریم. من نمی دانم.

وی در پایان گفت: امیدواریم با برکت هواداران تیم در لیگ بمانیم.

دیدگاهتان را بنویسید