مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

شرط ورود به موزه ها در نوروز سال 1401 منتشر شد

Picture of به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



علیرضا طالبی مدیرکل فناوری اطلاعات، ارتباطات و امنیت سایبری وزارت بهداشت گفت: بر اساس بند یک مصوبات هشتاد و ششمین جلسه ستاد ملی ویروس کرونا برای اجرای طرح مدیریت هوشمند اپیدمی کووید 19، این وزارتخانه مستقر است و سامانه یکپارچه نقشه های الکترونیکی اشیاء فرهنگی و تاریخی به سامانه هوشمند بیماری های فراگیر (امید) متصل است.

وی افزود: در تمامی اماکن فرهنگی و تاریخی پس از اخذ کد ملی یکی از اعضای خانواده و در صورتی که آن فرد در قرنطینه نباشد و حداقل دو نوبت واکسن برای تمامی اعضای خانواده دریافت کند، بلیت صادر می شود.

طالبی با تاکید بر اینکه در بازدید از موزه های نوروزی بلیت به صورت الکترونیکی تهیه می شود، تصریح کرد: خرید بلیت الکترونیکی از طریق سایت http://bilit.tafrihati.com و اپلیکیشن تاپ امکان پذیر است که در شرایط فعلی بهتر از این است. بلیط. راه ها و الکترونیکی.

مدیرکل فناوری اطلاعات، ارتباطات و امنیت سایبری در خصوص اتصال امکانات گردشگری به سامانه امید گفت: هتل ها و اقامتگاه ها نیز به سامانه http://mist.mcth.ir (جانا) متصل هستند. تایید وضعیت سلامت کارکنان و گردشگران با درج کد ملی مشخص و در مورد سالم تایید می شود.

انتهای پیام/

بیشتر بخوانید  دستگیری تاجر برای کنکور پایتخت چه بود +؟ + جزئیات
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *