مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

شرط عجیب برای پرداخت وام فرزندآوری

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


به گزارش سلام نو به نقل از تجارت نیوز، بانک مرکزی از سازمان وظیفه عمومی خواسته است که این شرط پرداخت را رعایت کند. وام کودک نباید آن را استثناء دانست اما سازمان نظام وظیفه هنوز پاسخی نداده است.

وحید جامین پور معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان در صفحه توئیتر خود نوشت: طبق ماده 10 قانون خدمت سربازی، پرداخت وام منوط به استعلام وضعیت خدمت است. برای سالیان متمادی، وام های ازدواج از این شرط مستثنی بود. با تصویب قانون جوانان، بانک ها در مورد وام های خانواده مردد هستند. بانک مرکزی نیز درخواست فسخ این وام را داده است اما سازمان نظام وظیفه هنوز پاسخی نداده است.

وی در توئیتی دیگر افزود: انشالله سازمان نظامی در اسرع وقت وام تولد فرزندان را از شرط طرح سوال در مورد وضعیت سربازی حذف خواهد کرد. اما از نمایندگان محترم مجلس تقاضا دارم قانون خدمات کشوری را برای تسهیل ازدواج و فرزندآوری بررسی کنند.

یادآور می‌شویم، یک ماه پیش رئیس‌جمهور دستور تغییر شرایط فرزندآوری را صادر کرد و بانک مرکزی تمامی بانک‌های عامل را موظف کرد ظرف 10 روز به متقاضیان وام زایمان پرداخت کنند.

بانک مرکزی همچنین دو دستور جدید در خصوص شرایط پرداخت وام خانواده و ازدواج را منتشر کرد.

طبق دستور اول بانک ها موظفند پس از تکمیل مدارک و شناسایی ضامن ظرف مدت 10 روز نسبت به پرداخت وام تولد اقدام کنند.

خط دوم در مورد ضامن وام است. بر اساس بخشنامه جدید، بانک ها ابتدا باید متقاضی وام را تایید و در صورت داشتن اعتبار لازم برای دریافت وام، با دریافت سفته یا ضامن یا بر اساس ضمانت نامه اعتبار خرد نسبت به پرداخت وام تولد و عروسی اقدام کنند. . گرد. . .

بیشتر بخوانید  آیا در طرح محدودیت کرونایی تاسوعا و عاشورا، تردد بین تهران و کرج ممنوع است؟ -

<п>اعلامیه شرط عجیب برای پرداخت وام فرزندآوری اولین بار در ظاهر شد خبر سریع.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *