شرط بندی سهامداران فولاد مبارکه شیرین تر خواهد بود



ایسنا / اصفهان یک کارشناس بازار سرمایه گفت: ارائه سهام فولاد مبارکه در بازار سرمایه یکی از اصلی ترین سلاح های افزایش نرخ ارز در کشور است و تبدیل فولاد مبارکه به یک هولدینگ فولاد یکی از نقاط عطف در تعداد فلزات مشهورتر شد. “فلزات اساسی باید به این موضوع افتخار کنند.

شرکتهای بزرگ فولاد در ایران مانند شرکت فولاد مبارکه که به عنوان یکی از بزرگترین شرکتهای کشور شناخته می شود ، طی سالهای اخیر علاوه بر کمک به صنعت کشور در توسعه اهداف صنعتی ، کمک های بسیاری به اقتصاد ایران نیز کرده اند. و توانسته سهامداران خرد را متقاعد به خرید سهام شرکت فولاد بخاطر عملکرد موفق و درخشان و همچنین معاملات صاف طی دو سال گذشته کرده و آینده روشنی را برای سهامدارانش رقم بزند.

حامد مددی ، کارشناس بازار سرمایه درباره فعالیت شرکت های بزرگ فولاد در کشور گفت: علی رغم عملکرد شرکت های بزرگ فولاد مانند فولاد مبارکه در بازار سرمایه ، نگاه به صادرات ، گردش پول و به ویژه گردش مالی ارز ، ما می توانیم بگوییم که شرکت ها کمک می کنند فولاد ما برای افزایش صادرات نفت در سال های اخیر مهم است و با افزایش تحریم هایی که کشور را در مناطق مختلف آزار می دهد ، به نظر می رسد صادرات و تولید فولاد در وضعیت نسبتا خوبی قرار دارد و ما به وضوح توانسته ایم به کشور کمک کن

به گفته وی ، شرکت های صادرات محور ما در دو سال گذشته موفق به افزایش صادرات و رونق در کویر خشک صادرات ایران شده اند که این یک اتفاق بسیار بسیار مثبت است و از این نظر شرکت های صادرات محور می توانند بسیار مورد قبول واقع شوند .

بیشتر بخوانید  کدام میوه ها در بالای جدول قیمت هستند؟

به گزارش ایسنا ، این کارشناس بازار سرمایه افزود: “اما علاوه بر این موارد ، صحبت از تخفیف هایی است که ممکن است روی محصولات آنها باشد و برنامه های توسعه این شرکت ها را می توان از عوامل تأثیرگذار بر فعالیت این شرکت های بزرگ معدنی دانست. “از آنجا که شرکت های فولادی و معدنی بدهی های زیادی را در افزایش ظرفیت تولید خود دارند ، این امر نیز منجر به افزایش صادرات آنها شده است ، که ممکن است اقدامات لازم را برای اجرای آن 3 و 5 سال قبل انجام داده باشد و شروع به کار کرده است.

پروژه های توسعه باعث نجات شرکت های فولادی و معدنی شده است

مددی ادامه داد: این پروژه های توسعه ناجی بسیاری از شرکت های فولادی و معدنی هستند و مورد ستایش مدیران زمان خود قرار می گیرند که امروز با برنامه های توسعه خود در مورد صنعت فکر کرده اند و این یک نکته مثبت برای صنعت فلز است و یک ماده معدنی در ایران.

وی ادامه داد: اما اگر بخواهیم با جزئیات و لحظه ای که اکنون در آن هستیم سر و کار داشته باشیم ، می توان گفت که در دو سال گذشته نگاه صنعت فولاد و فلزات اساسی در بازار سرمایه تغییر کرده است. از آنجا که در گذشته بسیاری از سهامداران خرد به سهام این شرکت ها مراجعه نمی کردند ، زیرا آنها عمدتا حقوق گرا هستند ، اما وضعیت رشد خوب و عملکرد درخشان و تجارت صاف باعث شد افراد واقعی در بازار سرمایه به سهام این سهام نگاه کنند شرکت. تغییر قابل توجهی نکنید.

بیشتر بخوانید  تست هوش | با این 8 مورد میفهمی که ضریب هوشی قوی داری یا نه! + تصاویر

بهترین سهامداران بازار در دو سال گذشته

به گفته این کارشناس بازار سرمایه ، شرکت هایی مانند فولاد مبارکه ، شرکت ملی مس و سایر تولیدکنندگان فولاد مانند فولاد خوزستان از بهترین سهامداران بازار در دو سال اخیر هستند و سهامداران آنها با وجود قیمت سهام نسبت به میانگین وضعیت بهبود یافته اند شرایط بهتری از نظر کارایی وجود دارد که یکی از نکات مثبت این شرکت هاست. بنابراین به طور کلی می توان به مدیریت این شرکت ها نتیجه مثبت و قابل قبولی داد.

فولاد هرمزگان وزن صادرات فولاد مبارکه را افزایش داد

مددی افزود: ارائه سهام این شرکت ها در بازار سرمایه به عنوان یکی از ارزهای اصلی در شرکت های کشور به ویژه فولاد مبارکه به لطف برنامه توسعه در فولاد هرمزگان و افزایش وزن صادرات با کمک فولاد هرمزگان. تبدیل نهایی فولاد مبارکه به یک شرکت هولدینگ فولاد یکی از نقاط عطف ما در زمینه فلزات است و در سه سال اخیر این مشکل مشهورتر شده است و بازار فلزات اساسی باید به این مشکل افتخار کند.

آرامش خاطر سهامداران فولاد مبارکه در شرایط نامساعد بورس

وی ادامه داد: فولاد مبارکه و شرکت فولاد خوزستان در تلاطم بورس سهامداران خود را نسبت به سهامداران دیگر آرام کرده و این لحظه بسیار خوبی است. همچنین می توان گفت که این موضوع با تثبیت قیمت های جهانی در سطوح جدید ، ذائقه سهامداران این شرکت ها را شیرین خواهد کرد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید