شرط احسان علیخانی برای ادامه عصر جدید



آنچه دیگران می خوانند:

احسان علیخانی مجری برنامه عصر جدید دیشب 4 تیر در اولین قسمت از ویژه برنامه اختتامیهعصر جدید» در پاسخ به آن ادامه یافت عصر جدید وی بیان کرد: به جایی رسیده ایم که باید برای رفتن به شعبه های مختلف پذیرش شود. این طبیعی است و هیچ کس نمی تواند آن را انکار کند. بله، افکار جدی وجود دارد و رشته هایی وجود دارد که به سختی می توان آنها را اینجا خواند و جنگ، دعوا و نزاع دارد. علیخانی در پاسخ به درخواست شرکت کنندگان برای ادامه این سریال اظهار کرد: معتقدم عصر جدید این یک رویداد بزرگ در شبکه سه بود. ما شاهد اجراهای دخترانی روی صحنه در موسیقی، ورزش و… بوده ایم که در 40 سال گذشته بی سابقه بوده است.

عصر جدید

وی افزود: من به دنبال قهرمان خاصی از بازی نیستم که خانه من باشد و اگر شرایط مهیا باشد و بتوانیم کار خوبی انجام دهیم، این کار را انجام خواهیم داد زیرا فکر می کنم باید به چشم ها و شعور آنها احترام بگذاریم. مشاهده کننده.” در بعضی جاها وارد دوراهی هایی می شویم که بسیار سخت است.

علیخانی درباره این برنامه گفت: سه گانه دوره جدید ساخته شده است و اگر قرار است فصل بعد ساخته شود باید خیلی بزرگتر و بزرگتر باشد. رشته ها باید تنوع بیشتری داشته باشند و دختر و پسر و زن و مرد در کنار هم باشند که حتما به مرور زمان این اتفاق خواهد افتاد.

بیشتر بخوانید  ویدئو / آیین تحلیف سید ابراهیم رئیسی در مجلس شورای اسلامی

فصل سوم «دوران جدید» امشب با معرفی برنده آرای مردمی به پایان می رسد و قهرمان این دوره معرفی می شود.

عصر جدید

مجری: احسان علیخانی

احسان علیخانی متولد 24 آبان 1361 در تهران است و در رشته مدیریت بازرگانی تحصیل کرده است. علیخانی از سال 1392 با ارائه برنامه صبحگاهی وارد دسته مجریان شد و سپس با ارائه برنامه ماه عسل به شهرت زیادی رسید.

عصر جدید

داور: ژاله صامتی

ژاله صامتی بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان در 24 فروردین 1351 در تهران به دنیا آمد. ژاله صامتی بازیگری را در تئاتر آغاز کرد و اولین بار در سال ۱۳۴۷ با بازی کاکاسیاه در تئاتر شهر روی صحنه رفت. ژاله صامتی با ایرج سنجری ازدواج کرده و دارای دو دختر به نام های ایاس و نیاز است.

ژاله صامتی با ایفای نقش در سایه به سایه، خفاش، آخرین ایستاده، فرار مرگبار و مربای شیرین به فعالیت حرفه ای خود ادامه داد. وی همچنین در چندین سریال تلویزیونی از جمله «یحیی و گلابتون»، «سرزمین فرشتگان»، «هتل»، «اندیشه لهستانی»، «مجتمع مسکونی فرخ و فرج»، «آژانس دوستی»، «این زمینی ها» و «زیرککی» حضور داشت. “. داشته است.

عصر جدید

امین حیایی متولد 28 خرداد 1349 در تهران، دانشجوی رشته کامپیوتر است که کار خود را از مرکز هنرهای نمایشی اردوگاه نظامی خود آغاز کرد. در سال ۱۳۷۰ با تئاتر به کارگردانی ثریا قاسمی به صورت حرفه ای روی صحنه رفت تا اینکه در سال ۱۳۷۹ با سریال همسایه ها به شهرت رسید. وی از اولین ازدواج خود با خانم مونا بانکی پور دارای یک پسر به نام دارا و در سال ۱۳۷۹ با خانم نیلوفر خوش خلک (بازیگر) ازدواج کرد.

بیشتر بخوانید  حضور 9 واحد معدنی غیرفعال در سلماس

عصر جدید

عصر جدید

داور: کارن همایونفر

کارن همایونفر (زادهٔ ۱۳۴۷ در تهران) نوازنده و آهنگساز اهل ایران است. وی تاکنون 3 بار برنده سیمرغ بلورین بهترین موسیقی جشنواره فیلم فجر و 5 بار تندیس بهترین موسیقی جشنواره فیلم ایرانی شده است.کارن همایونفر فارغ التحصیل موسیقی از مدرسه بیلکنت انگلستان و کنسرواتوار هاید تپه است. در ترکیه، عضو انجمن آهنگسازان سینمای ایران و برنده 3 سیمرغ جشنواره فجر.

عصر جدید

داور: مجید اسماعیلی

مجید اسماعیلی که جایگزین سید بشیر حسینی شد، چهره کمتر شناخته شده این هیئت داوران است، اما تاکنون 10 فیلم مطرح در تاریخ خود ساخته است که از آن جمله می توان به «شکسته» ساخته علی روینتون، «چراغ های ناتمام» مصطفی سلطانی و «آفریقا» اشاره کرد. به کارگردانی هومان سیدی، هر سه اولین تجربه او بودند. این فیلم از نظر تهیه‌کنندگانش فیلم بلندی به حساب می‌آید و او برای ساخت دو فیلم «سینه سرخ» و «ماه جبین» جوایز متعددی از جشنواره‌های بین‌المللی را از آن خود کرد و «شاهزاده ایرانی» دیگر فیلم این تهیه‌کننده برنده سیمرغ بلورین شد. در جشنواره فیلم فجر

این استاد دانشگاه که علاوه بر مهندسی برق، دارای مدرک کارشناسی ارشد علوم سیاسی نیز می باشد، به عنوان داور در جشنواره های فیلم حکیت، چهل چراغ، مقاومت شرکت کرده و از بنیانگذاران تولید انیمیشن در ایران به شمار می رود. ، و علاوه بر طراحی و تولید 14 سریال انیمیشن، 2 فیلم از این حوزه را کارگردانی کرد که یکی از آنها انیمیشن معروف «ارباب آب» است.


بیشتر بخوانید  تصاویر باورنکردنی از گران‌ترین خانه جهان | گران‌ترین خانه کره زمین متعلق به کیست؟

دیدگاهتان را بنویسید