شرط آمریکا برای افزودن حکم در برجام به داستان رهبر انقلاب / آمریکایی ها تحریم ها را لغو نمی کنند و نمی کنند



بر اساس گزارش خبر خبرآنلاینحضرت آیت الله خامنه ای ، رهبر معظم انقلاب ، صبح امروز در آخرین دیدار دولت دوازدهم با وی گفتند: آمریکایی ها با کلمات و قول می گویند که ما تحریم ها را بر می داریم ، اما آنها تحریم ها را لغو نکرده اند و لغو نخواهند کرد. . در عین حال ، آنها شرطی را تعیین می کنند و می گویند شما باید جمله ای را در همان توافق نامه بگنجانید ، که بعضي از موضوعات بعداً مورد بحث قرار خواهد گرفت ، در غير اين صورت توافق نخواهيم داشت.

وی ادامه داد: آنها با بیان این جمله می خواهند دخالت بیشتر خود را در اصل برجام و موشكی و مسائل منطقه ای توجیه كنند و اگر ایران از بحث در مورد آنها خودداری كند ، می گویند شما توافق نامه را نقض كرده اید و توافق نامه بدون رضایت است. . “

>>>> بیشتر بخوانید؛

>>>> رهبر انقلاب: آمریکایی ها تحریم ها را لغو نمی کنند و نخواهند کرد

رهبر معظم انقلاب گفت: آمریکایی ها کاملا ناجوانمرد و بدخواه هستند ، از شکستن قول ها و تعهدات خود دریغ نمی کنند ، همانطور که زمانی توافق نامه را شکستند و این کاملا بی فایده بود. اکنون که به آمریکایی ها گفته شده تضمین دهند که توافقنامه را در آینده نقض نخواهید کرد ، آنها می گویند ما تضمین نمی کنیم.

وی گفت: “این یک تجربه بسیار مهم برای دولت و دولتمردان آینده و همچنین همه فعالان صحنه سیاسی است.” البته این تجربه از ابتدای انقلاب همیشه وجود داشته است اما بیش از گذشته در این دولت بوده است.

بیشتر بخوانید  سلطانی فر و صالحی امیری وارد توکیو شدند - اخبار ورزشی تسنیم

27215

دیدگاهتان را بنویسید