مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

شرط آزمون برای ارزشیابی معلم حذف شده است

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



به گزارش سلام نو به نقل از مهر، یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش در نشست با اعضای فراکسیون فرهنگی شورای اسلامی که در اردوگاه فرهنگی تربیتی شهید باهنر برگزار شد، گفت: نیروی انسانی در آموزش و پرورش در سطحی است که در سند تحول بنیادین آمده است. ، چنین نیست، لذا توجه بیشتر به این موضوع یکی از نیازهای آموزش و پرورش است و حمایت شورای اسلامی و دولت را می طلبد.

نوری با تشکر از فعالیت های شورای اسلامی برای تصویب قانون رتبه بندی معلمان گفت: شورای اسلامی، دولت و شورای نگهبان به تصویب قانون رتبه بندی معلمان کمک کردند و وزارت آموزش و پرورش، آیین‌نامه رتبه‌بندی معلمان را بر اساس وظیفه قانونی خود به تهیه و به هیئت دولت ارسال کرد.

وی افزود: این آیین نامه با همکاری سایر دستگاه هایی که در آیین نامه اجرایی ارزشیابی معلمان مشارکت دارند و نظر می دهند، 26 بار تا زمان آماده شدن برای دولت اصلاح شد و در کمیسیون اجتماعی دولت بندهایی به آن اضافه شد. به دستور رئیس جمهور و در جلسه هیات دولت آن بندهایی را که می توان به حذف آزمون از الزامات نظام ارزشیابی معلمان استناد کرد، لغو کرد.

عضو کابینه دولت مردمی تصریح کرد: از ابتدای دولت سیزدهم موضوع خدمات اجتماعی و بیمه تکمیلی فرهنگیان در دستور کار وزارت آموزش و پرورش قرار گرفت و تاکنون اقداماتی در این زمینه انجام شده است. بیمه فرهنگیان از روش صندوق به سیستم بیمه یکی از این موارد است.

شایان ذکر است؛ در این نشست موضوعاتی از قبیل؛ اجرای سند تحول، نحوه اعمال نظام ارزشیابی معلمان، راهکارهای برون رفت از چالش های اجرای سند تحول، کمبود نیروی انسانی، آیین نامه اجرایی رتبه بندی معلمان و … پیش بینی شده است. مورد بحث قرار گرفت.

بیشتر بخوانید  جابجایی مار آناکوندا غول پیکر به وسیله تراکتور از وسط جاده / فیلم
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *