شرح دقیق وقایع و حماسه های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس مهم است



سخنگوی ولی فقیه در استان مرکزی گفت: شهدا همیشه در طول تاریخ شناخته شده و شناخته شده اند ، اما در عین حال مظلومیت خاصی دارند که ما باید توجه بیشتری به ارائه آنها به نسل جوان داشته باشیم.

به گزارش ایسنا ، آیت الله گوربان علی دری نجف آبادی در جلسه یادمان شهدا در اراک گفت: یکی از مهمترین دستاوردهای انقلاب احیای فرهنگ ایثار و شهادت بود که ملت ایران با آن به بلندی ها رسید “کنگره شهدای استان مرکزی که به عنوان یکی از بزرگترین رویدادهای فرهنگی استان در سالهای گذشته برگزار شد ، ارتباط عمیقی بین نسل جوان و شهدا برقرار کرد و اقدامات و دستاوردهای بزرگی از طریق کنگره شهدا در استان

وی افزود: بیانات مقام معظم رهبری در دیدار اعضای ستاد کنگره باید یک نقشه راه و منشور برای حرکت نهادها ، مردم و مسئولان باشد و همه ما باید برای عملکرد آنها تلاش کنیم و بنابراین هر برنامه ای که بخواهد مطابق با فرهنگ ایثار و شهادت برگزار شود. “برای تحقق بخشیدن به بیانات رهبری. یکی از بزرگترین هنرمندان و ابتکارات کنگره شهدای استان مرکزی استفاده از توانایی های مردمی برای یادآوری یاد و خاطره شهدا بود و برکات بسیاری برای مردم و جامعه به وجود آمد و امروز ما باید در برنامه های ایثار و شهادت بیشتر به این موضوع توجه شود.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: علی رغم دشمنان انقلاب که همیشه به دنبال عصیان و توطئه علیه ارزشها و اسلام ناب محمدی (صلح مردم) هستند ، برای ترویج یک فرهنگ سرمایه گذاری و هزینه می کنند ایثار و شهادت یک ضرورت مهم است و باید توجه ویژه ای به آن داشت. “انجام كارهای علمی و پژوهشی و اقدامات هنری خلاقانه برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت یك ضرورت است ، البته اینكه اقدامات خوبی از جمله جمع آوری بیش از یك میلیون سند در زمینه دفاع مقدس. مورد استفاده در تحقیقات و تولیدات هنری.

بیشتر بخوانید  عکس همسر شبنم قلی خانی

دری نجف آبادی ادامه داد: شهدا همیشه در طول تاریخ شناخته شده و شناخته شده اند اما در عین حال مظلومیت خاصی دارند که ما باید توجه بیشتری به ارائه آنها به نسل جوان داشته باشیم. پدران و مادران شهدا سرمایه های ارزشمند جامعه و یادگارهای گرانقدر شهدا هستند که باید مورد استفاده قرار گیرند و ما نباید اجازه دهیم این سرمایه های معنوی از بین برود.

امام جمعه اراک گفت: روایت صحیح وقایع و حماسه های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس بسیار مهم است و باید توجه ویژه ای به آن داشت. شهدا نگران خدمت به مردم و انقلاب و پیشرفت کشور بودند و امروز به عنوان کسانی که می خواهند راه خود را ادامه دهند ، باید همیشه مراقب خدمت صادقانه مردم باشیم.
انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید