شرایط و زمان دریافت ارز دانشجویی در سال 1400



به گزارش سلام نو به نقل از فراار، سازمان امور دانشجویان براساس نامه معاونت سیاست ها و مقررات ارزی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، شرایط و مدارک اخذ ارز دانشجویی در سال 1400 را منتشر کرد. فرم های لازم به همراه مدارک لازم از اول اسفند 1400 و بارگذاری در سامانه سجاد به آدرس https://portal.saorg.ir/.

سازمان امور دانشجویی تنها موظف به تایید وضعیت تحصیلی دانشجویان است، فرآیند و ضوابط پرداخت ارزی بر اساس بخشنامه بانک مرکزی جمهوری اسلامی است.

برای دریافت ارز دانشجویی مدارکی مانند گواهی اشتغال به تحصیل ترم جاری با تایید سیستم میخک، فرم I20 برای دانشجویان در آمریکا با گواهی اشتغال به کار با تایید سیستم میخک، ویزای دانشجویی، آپلود صفحات ثبت نام و خروج از گذرنامه، تحصیلی معافیت دانشجویان و راه اندازی دانشنامه یا لغو تعهدات قسمت های قبل الزامی است.

دانش آموزان باید در نظر داشته باشند که در دوره های زبان و دروسی که منجر به مدرک دانشگاهی نمی شود، پایه، پیش دانشگاهی و سایر رشته ها و همچنین دوره های معادل، ثبت نام در کالج، بورسیه ارزی تعلق نمی گیرد.

همچنین بر اساس این گزارش، نباید بین ترم های دانشجویی فاصله وجود داشته باشد و تنها به دانشجویان مبادله ای پرداخت می شود که از کشور خارج شده و مشغول به تحصیل هستند، ضمن اینکه هزینه پرداختی بابت درخواست مبادله به سامانه برگردانده نمی شود و دانشجویان باید از این موضوع اطمینان داشته باشند. درخواست آنها.

بیشتر بخوانید  مهمترین قوانین جذب عشق و همسر مورد علاقه

دیدگاهتان را بنویسید