شرایط وام فوری بانک سپه



آنچه دیگران می خوانند:

متقاضیان دریافت کرده اند وام فوری طرح کارت 50 میلیون تومانی بهین سپه; با این مبلغ وام فوری آنها امکان خرید کالا از فروشگاه های بانک سپه را دارند. متقاضیان باید پس از افتتاح حساب کرز الحسنه در یکی از شعب بانک سپه، ضامن رسمی برای این شارژ ارائه کنند. از این بهره مند شوند وام فوری 18% و حداکثر مدت بازپرداخت 36 ماه می باشد. این وام فوری به صورت کارت اعتباری ارائه می شود و به افرادی تعلق می گیرد که در سیستم بانکی بدهی و چک برگشتی ندارند.

با توجه به مبلغ وام، سود و مدت بازپرداخت، مبلغ هر قسط یک میلیون و 807 هزار و 620 تومان است. کل سود وام 15 میلیون و 74 هزار و 312 تومان و کل اعتبار و سود 65 میلیون و 127 هزار و 312 تومان خواهد بود.

تاریخچه بانک سپه

بانک سپه در سال 1304 در منطقه ای محدود و در قالب چند مغازه فعالیت خود را آغاز کرد. اکنون با نزدیک به یک قرن تجربه و 1700 شعبه در مناطق مختلف کشور می تواند نقش مهمی در عرصه مالی و اقتصادی کشور داشته باشد. این بانک با ایجاد واحدهای بانکی در کشورهایی مانند آلمان، ایتالیا و فرانسه و همچنین شعبه بین المللی در انگلستان به ارائه خدمات در عرصه بین المللی می پردازد.

بر اساس گزارش های موجود، این بانک از ابتدای سال 1400 تا پایان خرداد ماه امسال بیش از 200 هزار میلیارد تومان انواع تسهیلات پرداخت کرده است.

بیشتر بخوانید  رکورد بارندگی کم در اصفهان در 15 سال گذشته شکسته شده است / 320 روستا تأمین آب سیار خواهند بود


دیدگاهتان را بنویسید