شرایط فروش عالی وانت زامیاد شهریور 1401



به گزارش سلام نو به نقل از تجارت نیوز، ثبت نام عالی زامیاد بیرون از امروز در پلان دو آپشن با دو شعله با استفاده از یخچال و سقف فلزی آغاز شد.

گروه خودروسازی سایپا از فروش فوق العاده محصولات زامیاد با 2 کاربرد در سامانه فروش خود خبر داد. هرگونه افزایش هزینه های دولتی و حقوقی (شماره گذاری، بیمه، مالیات، عوارض و …) قبل از فاکتور خودرو به عهده خریداران می باشد.

نیاز به جزئیات در مورد نحوه ثبت فروش وانت زامیاد

متقاضیان می توانند از ساعت 14 روز شنبه 28 شهریور 1401 از طریق سایت فروش اینترنتی تا تکمیل ظرفیت به شرح زیر اقدام نمایند.

الف) ورود به سایت فروش آنلاین و ثبت اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری (متقاضیانی که قبلاً نسبت به ثبت اطلاعات شخصی و اخذ کد کاربری و رمز عبور اقدام نموده اند نیازی به دریافت کد کاربری و رمز عبور جدید ندارند)

ب) ورود به قسمت خرید خودرو و انتخاب نوع خودرو

ج) وارد درگاه اینترنتی شوید و هزینه وسیله نقلیه را پرداخت کنید.

د) دریافت کد مسدودسازی

ه) برای ارسال مدارک شخصی، تایید اقامت و اخذ قرارداد با نمایندگی منتخب تماس بگیرید.

1. ﺓﺭ ﻰ مي كہ ماﺲ ﺯ ﺍﻣﺎﻑ ﺍﺭﺡﺡﺩ ﻓﯿﺮرﺍﻟﻰ، ﻫﺰﯾﻨﻪ ﻫﺎي ﺑﯿﻤﻪ و ﻫﺰﯾﻨﻪ ﻫﺎي ﺣﻘﻮﻟﯽ، ﻣﺎﻟﯿﺎت اﻓﺰاﯾﺍ، ﻣﺎﻟﯿﺎت ﻫﺎ و ﻫﺰﯾﻨﻪ ﻫﺎي ﺣﺴﺎب وﺟﻮد . ) تا زمانی که خودرو فاکتور نشود، هزینه های مربوطه بیشتر خواهد بود.

2. در این پیشنهاد از زمان واریز تا زمان تحویل خودرو سود مشارکت و انصراف صفر خواهد بود.

3. یکی از بسته های خدماتی به صورت پیش فرض در زمان پرداخت انتخاب می شود، در صورتی که کاربر بخواهد بسته سرویس را تغییر دهد یا آن را حذف کند، می تواند قبل از پرداخت این کار را انجام دهد.

بیشتر بخوانید  بایدن تصمیم درباره ترامپ را به وزارت دادگستری واگذار می‌کند

4. با توجه به اهمیت بررسی مدارک شخصی و آدرس محل سکونت مشتریان، آژانس مسئولیت اسناد و مدارک مشتریان را بر اساس نامه های 184314 مورخ 12.05.1400، 186689 مورخ 13.05.1400، 424318 da 1402/1409 و 424318 مورخ 20.05.1400. شماره 11 و 142204 مورخ 22/4/1401 جهت بررسی و اطمینان از صحت آن.

5. با توجه به دستورالعمل پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا مبنی بر ثبت و به روز رسانی اطلاعات شخصی و آدرس مشتریان در سامانه شماره گذاری موارد ذیل ثبت گردید.

ﺍﻟﻒ) ﺩﺭ ﺻﻮﺭﺗﻴ ﻜﻪ ﻣﺸﺘﺮی ﺩﺭ ﺳﺎﻣﺎﻧﻪ ﺷﻤﺎﺭﻩﮔﺬﺍﺭی ﻓﺎﻗﺪ ﺍﻃﻼﻋﺎﺕ ﻓﺮﺩی ﻭ ﺳﻜﻮنتی ﺑﻮﺩﻩ ﻭ ﻳﺎ ﺑﻴﺸﺘﺮ ﺍﺯ ﻳﻜﺴﺎﻝ ﺍﺯ ﺁﺧﺮﻳﻦ ﺗﺎﺭﻳﺦ ﺑﺮﻭﺯﺭﺳﺎنی ﺍﻃﻼﻋﺎﺕ ﻓﺮﺩی ﻭ ﻧﺸﺎنی ﻣﺤﻞ ﺳﻜﻮﻧﺖ ﺁﻥ ﺩﺭ ﺳﺎﻣﺎﻧﻪ ﺷﻤﺎﺭﻩﮔﺬﺍﺭی ﮔﺬﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﺪ، ﻣﺸﺘﺮی ﻣﺤﺘﺮﻡ می‌بایست ﺑﺎ ﻣﺮﺍﺟﻌﻪ ﺑﻪ ﺳﺎﻣﺎﻧﻪ ﺳﺨﺎ ﻧﺴﺒﺖ ﺑﻪ ﺑﺮﻭﺯﺭﺳﺎنی ﻭ ﻳﺎ آخرین اطلاعات خود را ثبت کنید و پس از دریافت کارت تأیید اقامت، آن را به نماینده محل ثبت نام خود ارائه دهید.

ب) در صورتی که کاربر دارای کارت احراز سکونت باشد، موظف است کارت مذکور را به نماینده محل ثبت نام خود تحویل دهد، در غیر این صورت مسئولیت عواقب ناشی از آن بر عهده کاربر است.

ﻻﺯﻡ ﺑﻪ ﺫﻛﺮ ﺗﺎ ﺯﻣﺎﻧﻴ ﻜﻪ ﻜﻪ ﺑﺮﮔﻪ ﺍﺣﺮﺍﺯ ﺳﻜﻮﻧﺖ ﺗﻮﺳﻂ ﻣﺸﺘﺮی ﺑﻪ ﻧﻤﺎﻳﻨﺪگی ﺍﺭﺍﺋﻪ ﻧﮕﺮﺩﺩ ﻭ ﻳﺎ ﺍﻃﻼﻋﺎﺕ ﻣﻮﺭﺩ ﻧﻴﺎﺯ ﺷﻤﺎﺭﻩﮔﺬﺍﺭی ﺑﻪ ﺍﺭﺍﺋﻪ ﻧﺸﺪﻩ ﺑﺎﺷﺪ ، ، ﺷﻤﺎﺭﻩ ﻣﺸﺘﺮی ﻭﺍﺭﺩ ﻭﺍﺭﺩ ﻣﺮﺣﻠﻪ ﺗﺨﺼﻴﺺ ﺗﺨﺼﻴﺺ ﻧﺨﻮﺍﻫﺪ ﻧﺨﻮﺍﻫﺪ ﺷﺪ ﻭ ﻓﺎﻛﺘﻮﺭ ﻓﺎﻛﺘﻮﺭ ﻓﺎﻛﺘﻮﺭ ﻭ ﻋﻮﺍﻗﺐ ﻋﻮﺍﻗﺐ ﻧﺎشی ﻧﺎشی ﺍﺯ ﻋﺪﻡ ﻋﺪﻡ ﻓﺮﺁﻳﻨﺪ ﻣﺸﺘﺮی a همچنین علاوه بر اینکه مشمول سود تاخیر در تحویل ناشی از عدم شماره گذاری نمی شود، هزینه های پارکینگ و نگهداری خودرو را نیز دریافت خواهند کرد.

بیشتر بخوانید  هشدار بارندگی شدید در این مناطق کشور | احتمال وقوع سیلاب در این استان ها

6. به محض تکمیل ظرفیت، شرایط فروش غیر فعال خواهد بود.

7. مشتریان گرامی می توانند برای مشاهده ویژگی ها و تجهیزات محصول به وب سایت شرکت مراجعه کنند.

8. خواهشمند است از نمایندگان محترم اطلاعیه ای در تابلوی اعلانات نمایندگی درج نمایند که متقاضیان خرید خودروهای مذکور را دارند.

دیدگاهتان را بنویسید