شرایط بسیار خطرناک است / تاج را نمی توان از این طریق جمع آوری کرد



رئیس بخش بیماریهای عفونی بیمارستان لاگمن با اشاره به حمله شدید تاج در کشور گفت: “ماه آینده آینده روشنی برای این ویروس نداریم. درمان در کشور شرایط بسیار سختی دارد.

دکتر شروین شکوهی در گفت وگو با ایسنا وی با اشاره به اینکه با افزایش تعداد بیماران ، درصد بیماران بدحال نیز افزایش می یابد ، گفت: متأسفانه به نظر می رسد مردم وجود تاج را فراموش کرده اند.

استراحت 6 روزه چه فایده ای داشت؟

وی افزود: از سوی دیگر دولت اقدامات مورد نظر را انجام نمی دهد ، این بازداشت 6 روزه در تهران چه فایده ای داشت؟ چنین بسته شدن ها کمکی نمی کند ، آمار بسیار وحشتناک است و شرایط بسیار خطرناک است به دلیل خستگی زیاد کادر پزشکی ، امکان جمع آوری تاج به این روش وجود ندارد.

مردم اطاعت نمی کنند و هیچ کس جلوی آنها نیست

وی افزود: “چند روز پیش حتی در چنین شرایطی به عروسی دعوت شدم. مردم اطاعت نمی کنند و به نظر می رسد هیچ کس در مقابل آنها نیست. ما بیش از یک سال است که به مردم اطلاع می دهیم. اگرچه برخی افراد هیچ توجهی به این عدم رعایت نمی کنند ، اما دیگر نمی توان گفت که این فقط تقصیر دولت است.

تخت خالی نداریم

شکوهی با بیان اینکه میانگین سنی بیماران تفاوت چندانی با پیک های قبلی ندارد ، افزود: در بیمارستان ما اصلاً تخت خالی وجود ندارد. برای بستری شدن بیمار در اورژانس یا باید یک نفر مرخص شود یا خدای نکرده یک نفر جان خود را از دست بدهد تا تخت خالی شود.

بیشتر بخوانید  پلیس تونست راننده تاکسی رو از دست چاقوکش نجات بده | ویدئو

مشکلات اکسیژن در اکثر بیمارستانها

وی افزود: دستگاه ها و تجهیزات بیمارستانی دائما در حال کار و فرسوده است و اکسیژن در اکثر بیمارستان ها وجود دارد. آیا ماه آینده آینده درخشانی برای ویروس داریم؟ اصلا. تمام امید ما ، مانند قله های قبلی ، این است که خود ویروس محو شود. در حالی که نظام سلامت کشور در شرایط سختی قرار دارد و در حال فروپاشی است.

شکوهی در مورد ملاقات های روزانه با بیماران در بیمارستان تزریق RemedSivir گفت: “من از این بابت متاسفم.” ما باید هر روز خروپف را از خانه خارج کنیم تا با اتوبوس ، تاکسی ، مترو و غیره به بیمارستان بیاییم. و چندین نفر را در جاده یا بیمارستان برای دریافت دارو آلوده کنید. در حالی که پزشک قانونی باید در قرنطینه باشد. آیا همه این افراد با یک ماشین شخصی به بیمارستان می آیند تا RamedSavier را دریافت کنند تا شانس انتقال بیماری کاهش یابد؟

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید