شرایط برای سربازانی که در حین خدمت از کشور خارج می شوند



به گزارش سلام نو به نقل از باشگاه خبرنگاران، رئیس سازمان وظیفه عمومی فرج گفت: متولدین فروردین تا پایان شهریور 1397 می توانند از سامانه مرزی پلیس گذرنامه مجوز خروج از کشور را دریافت کنند.

سردار تقی مهری بیان کرد: به منظور فراهم شدن شرایط برای مشمولان غیر دائمی متقاضی زیارت عتبات عالیات در ماه های محرم و صفر به ویژه پیاده روی اربعین حسینی، این دسته از عزیزان در صورت نداشتن سربازی. مرخصی، می تواند بدون نیاز به پرداخت وثیقه و با ثبت درخواست خود در قالب شرکت در این سفر معنوی آنلاین این کار را انجام دهد.

وی گفت: کلیه غیرحضورانی که قصد حضور در این مراسم باشکوه را دارند، در بازه زمانی 17 مرداد تا 14 مرداد مصادف با اول محرم و پایان صفر از طریق سامانه sakha.epolice.ir درخواست خروج از کشور را ارسال کنند. .

سردار مهری بیان کرد: متولدین فروردین تا شهریور 1382 که امسال به سن بلوغ رسیده اند و بدون کسب مجوز خروج از کشور در وظیفه عمومی، برای زیارت عتبات عالیات و شرکت در مرزهای عراق حاضر شدند. در پیاده روی اربعین حسینی ها با کمک سازمان وظیفه عمومی و هماهنگی پلیس گذرنامه می توانند با ارائه شناسنامه از سامانه مرزی پلیس گذرنامه مجوز خروج از کشور را دریافت کنند.

رئیس سازمان وظیفه عمومی فرایا تاکید کرد: سربازان وظیفه می توانند از طریق حفاظت اطلاعات یگان خدمت بدون مراجعه به ادارات وظیفه برای شرکت در این مراسم معنوی مجوز خروج از کشور را دریافت کنند.

بیشتر بخوانید  جزییات حادثه جنایی در یکی از بیمارستان‌های تهران / ادعای قتل زن سالخورده صحت دارد؟ -

دیدگاهتان را بنویسید