شرایط اخذ وام فوری 50 میلیون تنی از بانک ها


فروش ماشین بدون دردسر با سابقه

فروش نهایی اتومبیل خود را ثبت کنید

آیا می خواهید ماشین خود را بفروشید (فرم را پر کنید)

بارگیری بازی های جدید رایگان

فرم را پر کنید و اتومبیل خود را بدون درد بفروشید

پارچه های پارچه ای بروجرد تا 60٪ تخفیف (گزینه محدود)

نکته مهم 2: وام فوری به معنای بازپرداخت وام به محض ورود به شعبه بانک نیست. بلکه به این معنی است که شما نیازی به سپرده گذاری قبلی و وام متوسط ​​ندارید. البته علاوه بر سرعت شعبه ، زمان اخذ وام بیشتر به شما بستگی دارد ، در چه مدت زمانی می توانید اسناد و مدارک لازم و ضامن های لازم را به بانک ارائه دهید.

مبلغ وام کارت اعتباری Murabaha

کارت اعتباری مراباح معمولاً به مبلغ 30 ، 10 و 50 میلیون تومان صادر می شود.

نرخ سود کارت اعتباری مورابا

نرخ سود این وام مانند اکثر تسهیلات بانکی فعلی 18 درصد است.

دوره بازپرداخت وام و اقساط مرابحه

اقساط این وام می تواند 24 ماه یا 36 ماه باشد. بدیهی است که هرچه تعداد اقساط وام بیشتر باشد ، مقدار اقساط کمتر و نرخ بهره وام نیز بالاتر خواهد بود و بالعکس.

نکته مهم 3: این وام به صورت وجه نقد یا واریز به حساب متقاضی نیست بلکه به صورت عنصر کارت خرید به متقاضی ارائه می شود و متقاضی می تواند مبلغ کارت را یک باره یا چند بار خریداری کند . حالا ممکن است کسی بگوید که من برای این وام پول لازم دارم! راه حل چیست؟ کارشناس بانک اول ، که نویسنده این مقاله نیز است ، می گوید متقاضی می تواند کارت را در کارت خوان فروشنده شناخته شده و معتبر برداشت کند و پس از واریز کارت به حساب فروشنده شناخته شده ، دریافت خواهد کرد مبلغ را با چک یا .. به آرامی

بیشتر بخوانید  صدور حکم متهمان پرونده ۱۳۰ میلیون یورویی

سهم 10 ، 30 و 50 میلیون کارت چیست؟

اگر برای کارت اعتباری 10 میلیون تنی از بانک ها اقدام کنید ، اگر سررسید 36 ماهه را انتخاب کنید ، باید مبلغی در حدود 350 تا 360 هزار تن در ماه به صورت اقساط در بانک پرداخت کنید. در مورد کارت های اعتباری 30 و 50 میلیون تنی ، با سررسید 36 ماه ، اقساط به ترتیب یک میلیون و صد و یک میلیون و 800 هزار تن است.

نرخ کل سود این وام چقدر است؟

در صورت بازپرداخت 36 ماهه ، نرخ سود وام 50 میلیون تومانی حدود 15 میلیون تومان ، 30 میلیون سود وام تومان حدود 9 میلیون و 600 هزار تومان و 10 میلیون سود وام تومان است حدود 3 میلیون تومان.

نکته مهم 4: یکی از شرایط مهم اخذ وام کارت اعتباری مرابحه این است که حداقل قبل از بازپرداخت کامل وام ، قبلاً این نوع وام را از بانک های دیگر دریافت نکرده اید یا آن را دریافت نکرده اید ، در غیر اینصورت وقتی درخواست می کنید بانکی درخواست شما توسط سیستم مگنا رد می شود.

شرایط عمومی اخذ وام از بانک ها

– هیچ گونه چک به هیچ یک از بانکهای کشور بر نمی گردد

– در شبکه بانکی کشور اقساط وام های گذشته ، معوقه یا مشکوک وجود ندارد

– رتبه اعتبارسنجی مناسب

ضمانت وام فوری کارت اعتباری Murabaha

اصولاً اخذ ضامن و وثیقه برای هر وام به صلاحدید مسئولان شعبه بستگی دارد اما این نوع وام معمولاً به دو ضامن از بانک ها احتیاج دارد. ضامن دارای یک حساب جاری مناسب (فعال و دارای معدل) و یک گواهی کار معتبر یا ترکیبی از هر دو است.

بیشتر بخوانید  ملک سلمان از امیر کویت برای سفر به عربستان دعوت کرد - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

منبع: بانک اول

دیدگاهتان را بنویسید