مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

شرایط آبی به وضعیت کرونایی اضافه شد + اسامی استان های آبی

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



به گزارش دلگرم، وضعیت های رنگی بیماری کرونا دلیل بر شرایط حاکم در یک منطقه از لحاظ شیوع این بیماری است؛ وضعیت هایی که توسط ستاد مقابله با کرونا در سه رنگ زرد، نارنجی و قرمز تعیین شده است.


اما با تصویب ستاد مقابله با کرونا وضعیت آبی نیز به دیگر رنگ ها افزوده شد تا شرایط بهتر از زرد را در مناطق مختلف کشور نشان دهد.


عضو کمیته علمی ستاد مقابله با کرونا با اشاره به کاهش بار بیماری کرونا در کشور، گفت: بر این اساس وضعیت جدیدی تحت عنوان رنگ آبی یا کم خطر برای شهرها تعریف شده است که بر این اساس پس از گذر از وضعیت زرد شهرها به یکباره به رنگ سفید نمی‌رسند و به وضعیت آبی خواهند رفت که به معنای از بین رفتن ویروس در آن منطقه نیست.


رئیس‌جمهور نیز در این زمینه گفته همکاری مردم باعث شد امروز در مصوبات ستاد، یک وضعیت جدید به وضعیت قرمز، نارنجی و زرد اضافه کنیم و آن وضعیت آبی بود.


روحانی افزوده برای مناطق زردی که تعداد بیمارهای کرونایی آن ۲ در ۱۰۰ هزار باشد، این مناطق را آبی اعلام می‌کنیم و همه کسب و کارها می‌توانند فعالیت‌های خودشان را انجام ‌دهند.


بر این اساس و با توجه به گفته های رئیس جمهور، امروز شنبه 20 دی ماه شرایط آبی در استان های قم، زاهدان، ایلام، اهواز، بوشهر و مشهد حاکم است.


انتهای پیام/


بیشتر بخوانید  حسین فرحبخش کیست؟ بیوگرافی و حواشی حسین فرحبخش کارگردان
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *